wordpress website

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

plutolover

wordpress website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-19 10:00

Wie heeft er nog meer een website bij wordpress?

ik had goede revieuws enz gelezen. OOk werdt dit aanbevolgen door mensen die ik ken. Maar ondanks dat ik vroeger vele website heb gemaakt.. Snap ik werkelijk niks ervan..

Wat mij mateloos iriteert als ik tekst heb, en ik wil eronder verder en dus op enter klikt. Ik gelijk een alinia van maakt. En dat is dus wat ik niet wil.

heb al geprobeerd in word eerst de tekst te doen, en dan te kopieren maar dan heb ook niet de juiste opbouw..

Ik wil niet steeds ergens anders websites aanmelden mijn mail staat al vol met reclames enz.
Laatst bijgewerkt door plutolover op 07-01-19 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Frost

Re: wordpress website

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:02

shift + enter zou het probleem van de alineas op moeten lossen :)

Ik werk in opdracht: https://jyttesart.weebly.com/
(site wordt geupdate)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:08

Shift enter idd.

Als je vanuit word kopieert dan kopieert hij ook de opmaak mee dacht ik. Ik gebruik altijd kladblok als ik iets wil kopiëren

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:19

Als je via wordpress werkt kan je ook rechtsboven in de tekstverwerker iets van text aanklikken. Dan zie je de html-codes staan v.d. tekst die je hebt getypt en kan je het precies zo doen als je wilt. Zonder overbodige alinea's etc

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:20

Wat ze hierboven zeggen. Heb zelf een wordpres/woocommerce webshop gehad. Mocht je hulp nodig hebben kan ik voor je kijken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:13

Ik gebruik ook Wordpress, en ik vind het juist enorm handig :j
Maar je moet even met de manier van werken leren omgaan inderdaad. De tekst komt er in de uiteindelijke post ook niet altijd hetzelfde uit te zien als in het voorbeeld, dus zul je soms nog moeten schuiven met foto's bijvoorbeeld. Maar het is verder echt heel fijn werken, met vooral heel veel mogelijkheden dankzij de plugins.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-19 11:16

plugins? ik ga vanavond eens goed voor zitten haha.

Het zal zeker inderdaad ook even wennen zijn en leren kennen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:22

Plugins zijn er voor bijna alles, bedenk het maar en je hebt er een plugin voor.. Voor veiligheid, anti-spam enzo.. voor foto-slideshows, voor chatboxen, voor leden-login, voor formulieren en tabellen, voor meertalige sites, voor een andere layout, voor reserveringen en boekingen enz enz enz.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie