Ik ben bezig met het kopen van een kavel bij een vrij bouwen project.
Het huis op de kavel mag maximaal 50m2 zijn en het budget is maximaal €60.000 voor alles exclusief de grond. Dus voor dat bedrag moet het huis sleutelklaar zijn en inclusief fundering enz.
Wat voor fundering eronder moet, moet ik nog even navragen.
Maar ik zoek dus een (houten) huis die aan deze eisen voldoet.
Nu heb ik zelf rondgezocht en gezien dat wat ze Tiny Houses noemen, meestal voor mij te duur is. Maar ik wil nog wat prijsopgaves aanvragen. En ik ben verder gaan zoeken in het tuinhuis/chalet/blokhutten segment. Daar zag ik dat sommigen ook maatwerk aanleveren. Ik heb een beetje in mijn hoofd wat ik het liefst zou willen:

Twee verdiepingen, met op de begane grond een veranda, maar dat op de eerste verdieping het woonoppervlak nog doorloopt, voor maximaal woonoppervlak. Dit huisje van Azalp zou misschien al perfect zijn, maar ik wil nog even verder kijken en vergelijken.
Maar concreet mijn vraag is, heeft iemand tips of ervaring met een tuinhuis/chalet/blokhut bedrijf? Liefst een die ook maatwerk doet. Bijvoorbeeld Azalp?
En tips voor een huisje wat binnen mijn budget/wensen valt zijn ook welkom

Ik ben dus op zoek naar een woning met een grondoppervlak van maximaal 50m2, dat aan het bouwbesluit voldoet, geschikt is voor permanente bewoning en sleutelklaar geleverd wordt. Liefst met een bovenverdieping en een veranda, maar dat is optioneel.