Nieuwe screenprotector + hoesje kapot uit het niks?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petrichor

Nieuwe screenprotector + hoesje kapot uit het niks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-19 11:52

Hoi allemaal,

Voor een paar dagen geleden kreeg ik een nieuw abbonoment plus telefoon bij de T-mobile.

Over de telefoon ben ik super tevreden maar over de screenprotector en het plastic beschermhoesje aan de achterkant dus niet. Het glas van de screenprotector gaat uit het niks kapot, het begon met een barst rechts boven in de hoek en wat afgebrokkelt glas rechts onderin. Nu keek ik net weer en loopt er een hele barst over het hele scherm, de telefoon is niet gevallen en er zijn ook geen andere gekke dingen mee gebeurd. Wel was de man uit de winkel er al mee aan het kloten, toen de protector er net op zat reageerde de touch bijna niet meer op aanrakingen daar heb ik wat van gezegd dus protector er weer af en opnieuw er weer op. Geen idee of dit er iets mee te maken kan hebben.

Ook het hoesje aan de achterkant is bagger. Het is net alsof er lucht onder zit als je er met je vinger over heen gaat dan krijg je steeds meer van die plekken over de hele achterkant van de telefoon. Ik dacht eerst misschien is de telefoon wat vettig of nat en ontstaat het daardoor. Maar na een aantal keer schoon en heel goed droog maken zit er nog steeds 'lucht' onder.

Kortom ik ben totaal niet tevreden, voor 50 euro verwacht je wel dat dat spul allemaal werkt naar behoren.

Ik vraag mij nu af of meer mensen zich herkennen in mijn verhaal en of het nut heeft om terug te gaan naar de winkel? De winkel zit namelijk niet meer om de hoek.

The smell of earth after rain!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:05

Ik heb momenteel ook barsten in mijn glazen screenprotector. Deze is er door de medewerker in de winkel opgezet. Barst kwam uit het niets en zag ik spontaan in mijn hand groter worden.

Zelf heb ik altijd goedkope uit het buitenland, dus deze ook direct weer besteld. Ben ik veel meer tevreden over.

Zelfde bij mijn vriend. Telefoon ligt op tafel en we horen gekraak.
Ligt zijn scherm (onder de screenprotector) in 1000 stukjes.
Hij lag op tafel 8)7
Dit is gelukkig verzekeringswerk geworden.

Maar ik ben sowieso niet heel tevreden met alle nieuwe telefoons.
Lijkt alsof ze van een zuchtje wind al kapot kunnen gaan.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:08

Welke telefoon heb je?

Mijn screenprotwctor barst ook uit zichzelf na een tijdje. Heeft deels met de aflopende randjes van mn scherm te maken dacht ik. Doe er niks aan. Vervang m pas als er spinnenwebben in zitten (dan heb ik m wel laten vallen hoor)

Petrichor

Re: Nieuwe screenprotector + hoesje kapot uit het niks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-19 12:35

Ik heb de Huawei P7 lite. Vind het persoonlijk heel slecht heb hem net een paar dagen. Maar even kijken of ik donderdag langs kan gaan, hoop dat ze het netjes vergoeden. Zo niet koop ik ergens anders wel nieuw.

The smell of earth after rain!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie