iPhone resetten zonder Apple ID wachtwoord

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amber_anne

iPhone resetten zonder Apple ID wachtwoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-18 19:43

Hoi,

Ik heb hier een iPhone 5 waarvan ik het wachtwoord voor mijn Apple ID niet meer weet. De e-mail die is ingesteld bestaat niet meer en de antwoorden op de controle vragen weet ik ook niet meer.
Nu wilt mijn zusje de iPhone graag hebben maar lukt het niet om te resetten. Iemand idee├źn hoe dit zou moeten. Een rondje Google helpt niet vandaar dat ik het niet probeer.

Warboel

Re: iPhone resetten zonder Apple ID wachtwoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:48

Even bellen met Apple Support; 0800 0201 581. Wellicht kunnen zij wat betekenen.

iPhone zonder wachtwoord is moeilijk te resetten.. Zeker zonder e-mail en beveiligingsvragen. Succes!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-18 19:50

Dankjewel ga in morgen maar doen. Het email adres is gelukkig mijn volledige naam dus dat scheelt misschien.

Vraag me af hoe criminelen dit doen

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:03

Kan je het wachtwoord niet aanpassen onder je id ?

En nee geen oud ww voor nodig normaal gezien :j

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-18 20:08

Kmbrly schreef:
Kan je het wachtwoord niet aanpassen onder je id ?

En nee geen oud ww voor nodig normaal gezien :j

Het Apple ID is niet ingelogd en om de telefoon te resetten moet je ingelogd zijn

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:29

Ik denk niet dat dit nog gaat lukken. Je beveiligingsvragen weet je ook niet meer? Dat is wel raar want dat zijn juist dingen die jij alleen zou kunnen weten. Heb je geen reserve mailadres ingesteld?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 18:31

Suzanne F. schreef:
Ik denk niet dat dit nog gaat lukken. Je beveiligingsvragen weet je ook niet meer? Dat is wel raar want dat zijn juist dingen die jij alleen zou kunnen weten. Heb je geen reserve mailadres ingesteld?

De beveiligings vragen zijn wie zijn je beste vriend toen je een tiener was en hoe werd je als kind genoemd. Heb alles al geprobeerd maar je weet ook niet welke fout is.

Heb de Apple support gebeld maar die vrouw kon zei dat het alleen kon met de aankoop bon. Ga die maar even zoeken. Blijkbaar was het feit dat het AppleID bestaat uit mijn naam niet een bewijs {:)-:(
Ga volgende week maar even naar de winkel om te kijken of ze me daar verder kunnen helpen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 18:34

Hoe vaak mag je die beveiligingsvragen fout hebben? Want anders kan je altijd gokken. Je hebt geen honderd beste vrienden gehad toen je een tiener was toch? En vaak heb je maar een paar koosnaampjes.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie