Huurwoning zoeken over de grens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilse46

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-12-12

Huurwoning zoeken over de grens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:29

Wij zijn ons orienteren en zijn zoekende naar een huurwoning in elten/emmerich en tussen liggende dorpjes..
Het valt niet mee,Ebay kleinanzeigen staat op de zoekmachine,en de meldingen van nieuwe aangeboden komen binnen,alle online krantjes van de omgeving ook opgeslagen en deze speur ik dagelijks af.

Er komt genoeg leuks en geschikt binnen voor ons..

Alleen het vervelende is dat er dat niet terug gereageerd word door de aanbieder en de telefoon ook niet word beantwoord,hier heb ik al zo vaak mee te maken.

Wie heeft hier ervaring mee,en heeft tips wat we nog meer kunnen doen om zsm aldaar een huisje te kunnen betrekken?
We wonen nu erg ongunstig in Oud Zevenaar.

we weten waar we allemaal rekening mee moeten houden...nu nog een huisje :(

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Huurwoning zoeken over de grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:42

Ik ken dat eigenlijk helemaal niet dat er niet gereageerd wordt, maar ik heb dan ook in een andere streek gezocht. Natuurlijk heb je wel een keer dat je niks terug hoort, maar meestal kreeg ik toch vlot reactie.
Veel meer als je nu doet, kun je denk ik ook niet. Als ze niet willen reageren, kun je ze niet dwingen.
Nog een site die ik veel gebruikt heb tijdens het zoeken: https://www.immobilienscout24.de

Ik hoop dat je snel iets vindt!

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:43

Ik raad ook zeker Immobielenscout24 aan. Niet altijd krijg je reactie, maar ook geregeld wel. Wij zochten destijds ook iets in dezelfde regio, maar viel ons een beetje tegen wat er te huur was aan (ruime en mooie) woningen.

ilse46

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-12-12

Re: Huurwoning zoeken over de grens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:49

Wij hoeven niet zo ruim,zijn maar met 2 personen,dus een leuk appartement zijn we al blij mee.