Ik ga vanaf eind januari 3 maanden stagelopen bij een bedrijf in Deventer. Daarom ben ik voor die periode opzoek naar een kamer, maar dit lijkt haast een onmogelijke zoektocht. Ik heb me aangemeld op meerdere facebookgroepen en daar geschreven op alle kamers die voorbij kwamen, maar daar krijg ik tientallen afwijzingen op, omdat studentenhuizen hun kamers liever verhuren aan studenten die langer blijven dan 3 maanden. Ik had een meisje gevonden die een appartement huurde en een van de slaapkamers wel wilde verhuren. Daar zou ik maandag gaan kijken, maar helaas kreeg ik van haar een berichtje dat ze erover na heeft gedacht en toch wel gesteld is op haar privacy.
Vandaag wil ik een oproep op mijn persoonlijke facebook zetten, maar aangezien 160 km van mijn woonplaats ligt, zou het heel toevallig zijn als mensen een kamer weten daar.

Maandag heb ik wel een bezichtiging bij een studentenhuis, maar daar kan ik pas vanaf eind februari in en moet ik een maand op een andere manier overbruggen. Dat zou mijn laatste optie zijn als ik echt niks anders vind, maar ik hoop dat er bokkers zijn met tips voor het zoeken naar een kamer waar ik nog niet over nagedacht heb.