Klinkt leuk he, winkel in nederland gevraagd die ze nog niet had. Ja dat werkt zo. In duitsland ja werkt zo geen probleem, adviseur van bose die daar ook was. Nee gaat geen enkel probleem terugsturen en je krijgt je geld terug.
Alleen dat werkt dus niet zo. Zonder deze terugstuur mogelijkheid was ik er niet eens aan begonnen, want niet kunnen proberen in de winkel en een hoop geld
Na het weekend was wel duidelijk, gaat niet werken. Netjes alles ingevuld. Ik voldoe aan de voorwaardes. Vandaag mail terug. Nee u voldoet niet aan de voorwaardes

Gvd bose vertikt de dingen terug te nemen en ik krijg geen geld terug. Waardeloze sjit service omdat zij hun adviseurs verkeerde informatie geven. Twee winkels en een bose adviseur verzekeren me dat ze terug kunnen. Maar nee jammer dan. Kan alleen in land van aankoop als je daar ook woont. In elk ander geval pech gehad. Is ook met goed lezen nagenoeg niet terug te vinden in hun voorwaardes.
De winkel en de adviseur weten ik woon in nederland. Ingevuld ook op factuur. Dus niet te missen. Wat blijkt, ze geven verkeerde informatie af. Lang met klantenservice aan de lijn gehangen. Waardeloos slap ja ik begrijp u enz. Maar pech gehad geld weg en een product hier waar ik geen barst aan heb.
Zit nu met een stel waardeloze dingen en geld weg. Laatste woord nog niet over gezegd
Heb wel winkel van aankoop gebeld, zij gaan kijken wat zij kunnen doen maar zij waren ook erg verbaasd over de reactie van bose.
Maar serieus hoe nu verder? En wees gewaarschuwd.