Ervaringen huawei

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:41

jep hier ook een Huawei mate 20 pro achterkant is idd wel van glas mijne heeft nu een mooie
barstjes achterkant hihihi maar verder erg tevreden over het toestel ik wil niks anders meer dan huawei
fijn toestel makkelijk in gebruik en mooie camera en zijn lekker snelle toestellen ook mijn p10 mate die mijn man nu heeft

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:59

Ik vlieg ook even in. Ik wil van Iphone overstappen op Huawei, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Zie bij collega's die een Huawei Mate P10 Pro prachtige foto's voorbij komen. Maar inmiddels zijn er ook de P20 en P30. Zowel Lite als Pro. Wat is nu precies het verschil? De P30 ligt sowieso boven mijn budget.

Ik zie van de P10 meer positieve recensies dan van de P20.
Iemand die zijn ervaring wil delen?

Floko

Berichten: 407
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 23:11

Ik ben van iPhone 6 overgegaan naar de Huawei p30. De nieuwe iPhones vind ik niet meer te betalen en deze was een stuk goedkoper en op papier beter. En tot zover ben ik erg tevreden. Hij is snel en maakt goede foto's.
Voor werk heb ik een p8 lite gehad en die was wel echt snel op (1, 5 jaar) Nu heb ik daarvoor de p8 lite 2017,de batterij is fantastisch maar deze is wel beduidend trager dan mijn p30.

Er zijn tal van sites waar je verschillende modellen kan vergelijken. Heb ik erg veel aan gehad. Ik heb zelf gadgetsnow.com gebruikt.