Berichten die zijn verwijderd op whatsapp terug halen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chantaliiejj

Berichten die zijn verwijderd op whatsapp terug halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 22:04

Heb een vraag over berichten die zijn verwijderd van whats app, Heb een iphone se.

Op whats app heb je tegenwoordig de verwijder functie om bijvoorbeeld een zin uit een gesprek te verwijderen.
Als je dan op het prullenbakje klikt om een bericht te verwijderen kan je kiezen uit; 'voor jezelf verwijderen' of 'voor iedereen verwijderen'.

Nu heb ik de functie 'voor mezelf verwijderen' aangeklikt, dat betekend dat de zin uit het bericht voor mij alleen verwijderd is en niet voor de rest. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en het berichtje voor mezelf weer terug kan halen?

just_kiki

Re: Berichten die zijn verwijderd op whatsapp terug halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:06

Niet. Kan niet

Yeguada Esplendor; Goedgekeurde valk PRE ter dekking

Mama van de knapste zoon♥️
10-04-2017

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:08

Na mijn weten is dat niet mogelijk om berichten terug te halen die verwijderd zijn.

Delphi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:10

Het enige dat je kan doen is vragen aan degene die je het bericht gestuurd hebt, of deze het bericht wilt kopiëren en nogmaals in de app wilt zetten. Dan heb je het ''terug''. Maar je kunt je oorspronkelijke bericht nooit meer zelf terughalen en dus ook niet meer voor iedereen verwijderen.

Dat is de ellende met die functie … als je bijv. in een groepsapp een bericht per ongeluk alleen voor jezelf verwijdert, kun je er nooit meer bij om hem voor iedereen nog te kunnen verwijderen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 22:21

Helaas, dan is het maar zoals het is. Bedankt voor de info.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie