Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doubtless

Berichten: 8490
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 17:55

Heel mooi kletskoekje <3
Voor ons is bad een must, daar hebben we echt een huis op gezocht. Wij liggen er beide elke week minimaal 1x in :j

noviceh

Berichten: 4787
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 00:08

Prachtig Mayo!

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:36

Wat een leuk topic, op het moment woon ik antikraak, en heb voor minder dan 500 euro mijn hele huis gedaan. Ik durf geen foto's neer te zetten want jullie hebben het allemaal zo mooi strak. Ik ga hier lekker inspiratie op doen voor mijn volgende huisje.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:44

nou...dinsdag hebben we getekend en vandaag is klusdag nr. 1. Zal, als ik het niet vergeet, foto's maken. Moet zelf eerst naar de kunstacademie tot half 1 maar vriend, schoonouders en zwager zijn er alvast!

Sintara

Berichten: 7414
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:54

Leuk dems! Ik krijg maandag mijn sleutel :D Kan niet wachten!

Maar ik ga alleen de muren doen, verder is alles netjes. Dus helemaal niet spannend genoeg om foto´s van te gaan posten haha

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:56

Sintara schreef:
Leuk dems! Ik krijg maandag mijn sleutel :D Kan niet wachten!

Maar ik ga alleen de muren doen, verder is alles netjes. Dus helemaal niet spannend genoeg om foto´s van te gaan posten haha


Gefeliciteerd met je nieuwe stekje!

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:07

@sintara: met 'alleen maar muren' kun je ook hele leuke dingen doen hoor :)

Sintara

Berichten: 7414
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:36

Ja weet ik..
Maar de meeste van mijn muren worden gewoon wit, 1 muur in mijn slaapkamer krijgt een kleur, 1 muur in de woonkamer krijgt betonlook behang en 1 muur in de woonkamer krijgt een kleur.

Dat is mijn plan tot nog toe :D En daarmee krijg ik al veel gezeur, want alle mensen die me gaan helpen vinden dat letterlijk álles wit geschilderd moet ´omdat het anders te donker wordt´.

Maarja vergeleken met vrijstaande huizen met aan alle kanten ramen (en alles wit geschilderd) is het natuurlijk altijd donker in een appartement.

Janine1990

Berichten: 43809
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:30

Sintara schreef:
Ja weet ik..
Maar de meeste van mijn muren worden gewoon wit, 1 muur in mijn slaapkamer krijgt een kleur, 1 muur in de woonkamer krijgt betonlook behang en 1 muur in de woonkamer krijgt een kleur.

Dat is mijn plan tot nog toe :D En daarmee krijg ik al veel gezeur, want alle mensen die me gaan helpen vinden dat letterlijk álles wit geschilderd moet ´omdat het anders te donker wordt´.

Maarja vergeleken met vrijstaande huizen met aan alle kanten ramen (en alles wit geschilderd) is het natuurlijk altijd donker in een appartement.


Heb een tussenwoning, doorzon weliswaar. Maar ik heb één muur in oldtimer rally, de langste muur. En er komt juist veel meer diepte in de woning en door te werken met lichte accessoires krijg je ook meer contrast en dus licht...

Zou me dus niet te veel aantrekken van wat mensen om je heen zeggen. Je kan het je beter eigen maken als je doet wat je zelf graag wilt.

Sintara

Berichten: 7414
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:41

Oldtimer rally vind ik ook echt een hele gave kleur :)!
Ik wilde eerst mijn slaapkamer muur donkerpaars, maar zit nu ook naar blauw te kijken omdat dat ook wel een heel gaaf effect geeft. Mijn bed is heel licht white wash wit dus daarmee combineert donker sowieso goed.

Enne ja, wat betreft het luisteren: al vind ik het jammer dat ´iedereen´ het niet mooi vindt, krijgen die muren nog steeds kleur, maak je geen zorgen. Ik ben alleen nog niet uit de precieze tinten want ik kan maandag pas weer kijken als ik de sleutel heb.. En het kan zo anders ogen als je erin zit he

PSvanLot

Berichten: 10150
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:56

Janine1990 schreef:
Sintara schreef:
Ja weet ik..
Maar de meeste van mijn muren worden gewoon wit, 1 muur in mijn slaapkamer krijgt een kleur, 1 muur in de woonkamer krijgt betonlook behang en 1 muur in de woonkamer krijgt een kleur.

Dat is mijn plan tot nog toe :D En daarmee krijg ik al veel gezeur, want alle mensen die me gaan helpen vinden dat letterlijk álles wit geschilderd moet ´omdat het anders te donker wordt´.

Maarja vergeleken met vrijstaande huizen met aan alle kanten ramen (en alles wit geschilderd) is het natuurlijk altijd donker in een appartement.


Heb een tussenwoning, doorzon weliswaar. Maar ik heb één muur in oldtimer rally, de langste muur. En er komt juist veel meer diepte in de woning en door te werken met lichte accessoires krijg je ook meer contrast en dus licht...

Zou me dus niet te veel aantrekken van wat mensen om je heen zeggen. Je kan het je beter eigen maken als je doet wat je zelf graag wilt.


Ik heb de kleur opgezocht!! Tof hoor!

PSvanLot

Berichten: 10150
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:58

Sintara schreef:
Oldtimer rally vind ik ook echt een hele gave kleur :)!
Ik wilde eerst mijn slaapkamer muur donkerpaars, maar zit nu ook naar blauw te kijken omdat dat ook wel een heel gaaf effect geeft. Mijn bed is heel licht white wash wit dus daarmee combineert donker sowieso goed.

Enne ja, wat betreft het luisteren: al vind ik het jammer dat ´iedereen´ het niet mooi vindt, krijgen die muren nog steeds kleur, maak je geen zorgen. Ik ben alleen nog niet uit de precieze tinten want ik kan maandag pas weer kijken als ik de sleutel heb.. En het kan zo anders ogen als je erin zit he


Straks als het op de muur zit vinden ze het vast mooi!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 13:33

Wat hebben jullie toch prachtige huizen en interieurs. :+:

Ondanks dat het maar een huurwoning is, probeer ik toch een mooie sfeer te creëren. :j Tips zijn altijd welkom.

Het gesteggel met de woningbouw gaat traag helaas. Ondertussen wel bijna alles al weer schoongemaakt en opgeruimd.
Meteen met de vuilniszak erbij en enorm veel al weggegeven of te koop gezet.

De badkamer toen:

Afbeelding
Afbeelding

En nu:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik mis de mooie hoge radiator wel voor de handdoeken, gelukkig zag ik dit rekje bij de IKEA. Dan maar zo.

Ik had er eerst een houten ladenkast in, 5 lades, maar dat slipte zo vol met zooi steeds dat ik dit karretje nu genomen heb. De voorraden zijn we nog aan het opmaken (hoeveel zeep en douchegel kun je hebben :P ) maar dan staat nu echt het hoognodige en eigenlijk ook alles in de badkamer.

Alleen die plant. Thea is een drama queen. Thea houdt van de badkamer. Badkamer heeft nu geen plek maar voor Thea. _O-

Van de toilet heb ik geen voorfoto's maar dat was dezelfde staat en sfeer als de badkamer. Nu:

Afbeelding

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 14:53

Ziet er netjes uit, Magda. is het een idee om voor de handdoeken zo'n stalen trap te kopen, in plaats van zo'n rek? Mijn ouders hebben dat op de badkamer en dat ziet er heel leuk uit. Ik wil dat ook voor de badkamer in mijn toekomstige nieuwe huis.

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:03

Klopt ja! Ik heb ze alleen nog niet in staal gevonden in de stad. Alleen hout en dat wil ik niet. Komt vast wel eens op mijn pad. :)

Bedankt.

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:43

Kun je zo'n stalen niet makkelijk zelf maken van CV-buis en bochten ??

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:51

Dat kan vast wel, maar zo handig ben ik helemaal niet. :o
Wellicht dat ik in mijn vakantie een poging ga wagen. Voor nu heb ik deze.

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:52

Het is nog niet klaar, maar jeetje ik ben gewoon verliefd op dit nieuwe hoekje in mijn huis :') _O-

Afbeelding

karijn

Berichten: 5408
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:52

Leuk!

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:56

@magda: Paar stukken leiding en wat T-koppelingen en je zet het zo in elkaar :)
@djoena: wat een mooie poster/schilderij heb je daar boven de kast.

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:21

karijn schreef:
Leuk!

Thanks! :D


DubbelDun schreef:
@magda: Paar stukken leiding en wat T-koppelingen en je zet het zo in elkaar :)
@djoena: wat een mooie poster/schilderij heb je daar boven de kast.

Dank je wel :D mijn merrie met haar tweede veulentje. De foto is gemaakt door Bellatrix hier op bokt :j nog steeds heel erg blij mee

MarliesV

Berichten: 15201
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:22

Djoena, ik vind je vloer te druk voor mijn smaak, maar het geheel qua kleuren en inrichting prachtig!

Magda, je dramaqueen blieft wel een mooiere pot ;-)
Badkamers zijn altijd lastig als je weinig opbergruimte hebt zoals jullie, dan is sfeer een moeilijk item.
Vind je gordijn wel erg leuk en vrolijk zo.

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:27

MarliesV schreef:
Djoena, ik vind je vloer te druk voor mijn smaak, maar het geheel qua kleuren en inrichting prachtig!

Magda, je dramaqueen blieft wel een mooiere pot ;-)
Badkamers zijn altijd lastig als je weinig opbergruimte hebt zoals jullie, dan is sfeer een moeilijk item.
Vind je gordijn wel erg leuk en vrolijk zo.

Dank je wel! :D

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:33

Djoena schreef:
Het is nog niet klaar, maar jeetje ik ben gewoon verliefd op dit nieuwe hoekje in mijn huis :') _O-

[ [url=m/HfX9Vl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf! :+: Ik vind de gekozen kleur echt zo prachtig. :+:

Marlies, tot vanochtend had ze een mooie pot. Iets met zwaartekracht. :') ik moet weer even een nieuwe halen. :P
Bedankt, met die kleine dingen probeer ik het inderdaad wat. Ik dacht nu ook aan zo'n hoge en smalle kruk voor de plant.

Dubbeldun, vakantie projectje. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:38

Djoena schreef:
Het is nog niet klaar, maar jeetje ik ben gewoon verliefd op dit nieuwe hoekje in mijn huis :') _O-

[ [url=m/HfX9Vl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, dat snap ik :+:.