Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rensjee

Berichten: 399
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:32

Waaaauw emita wat mooi geworden! Die deuren, je gaaf! En de muur!

Dat is een Friese stabij x labrador. Kruising van de hond van mijn ouders en onze labrador <3

daantjuhhh

Berichten: 26926
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:33

Heel gaaf geworden.
Die Spaanse tegeltjes zijn echt een mooi detail.

Ik vind je doek van die touwbrug ook prachtig. <3

DubbelFun

Berichten: 88900
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:45

Indeling is geslaagd en inrichting ook :)
Én een van mijn favo-series op TV... kan niet meer stuk dus :D

xPabloBokt

Berichten: 9510
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:07

Die woonkamer Emita <3 <3 <3 waaaaaaauw!

noviceh

Berichten: 4816
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:49

Wauw Emita, echt supermooi geworden! Al heel erg sfeervol. En wat een goed idee om die ruimtes om te gooien :j

Emita

Berichten: 3243
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:52

Dank jullie wel! Ik ben ook echt onwijs blij met het eindresultaat :D

@ _Denise_ het is Suède Touch van Moodpaints. In de slaapkamer heb ik Caffe Latte, en in de woonkamer Green Grover. Dit is de website, en je kan de verf kopen bij de Hornbach: http://www.moodpaints.com/suede-touch/

@daantjuhhh Dankje! dat Canvas is van de Ikea :Y) Ben eigenlijk geen ikea-fan, maar deze vond ik ook heel erg gaaf :D

@DubbelDun gelukkig nog veel afleveringen te gaan voor mij :D


Verder bedankt iedereen <3
In de hal komen trouwens ook nog Spaanse tegeltjes, en eigenlijk wil ik de vloer op het balkon ook nog laten betegelen. De tegels voor de hal heb ik al gekocht:
Afbeelding

En voor het idee had ik er een paar los op het balkon gelegd. Nadeel van het balkon betegelen is dat je door het pallet bankje maar heel weinig ervan ziet, maar het staat wel cool!
Afbeelding

DubbelFun

Berichten: 88900
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:54

Zijn die tegels wel geschikt voor buiten (niet vorstgevoelig ?? )

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:56

Wat onwijs gaaf! :+: Hoe hebben jullie toch allemaal die inzichten gekregen. :+:

Ik ben vandaag verblijd met het aanzicht hoe de sociale woningbouw heeft gedacht de CV op te hangen... Van een keuken zonder leidingen naar:
Afbeelding

Het is een huurhuis, niet van mij... Maar ik wordt er toch erg verdrietig van eerlijk gezegd. En dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Nouwja zoet houden met de gedachten dat we nog even flink moeten sparen zodat we een huis kunnen kopen. :+:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41889
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:57

magda_90 schreef:
Wat onwijs gaaf! :+: Hoe hebben jullie toch allemaal die inzichten gekregen. :+:

Ik ben vandaag verblijd met het aanzicht hoe de sociale woningbouw heeft gedacht de CV op te hangen... Van een keuken zonder leidingen naar:
[ [url=m/e9VBju.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een huurhuis, niet van mij... Maar ik wordt er toch erg verdrietig van eerlijk gezegd. En dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Nouwja zoet houden met de gedachten dat we nog even flink moeten sparen zodat we een huis kunnen kopen. :+:

Ik voel je pijn:

Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10185
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:02

Dat appartement ziet er tof uit! Gaaf met de schuifdeuren. Knap werk!

De leidingen, wat erg! Kunnen ze er geen koof oid omheen maken?

Emita

Berichten: 3243
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:03

DubbelDun schreef:
Zijn die tegels wel geschikt voor buiten (niet vorstgevoelig ?? )



Ja, het zijn tegels voor zowel binnen als buiten :D https://www.tegelsinhuis.nl/vloertegels ... age/3/1804

Maar ik heb alleen nog gekocht voor de hal. Over het balkon twijfel ik nog, het lijkt me wel heel erg gaaf namelijk. Maar de kussens voor op het pallet bankje zijn ook erg druk:
Afbeelding

Wat denk jij?


Oeh wat naar magda_90... Gelukkig is het niet een voor-altijd-huis! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41889
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:05

Emita schreef:
DubbelDun schreef:
Zijn die tegels wel geschikt voor buiten (niet vorstgevoelig ?? )



Ja, het zijn tegels voor zowel binnen als buiten :D https://www.tegelsinhuis.nl/vloertegels ... age/3/1804

Maar ik heb alleen nog gekocht voor de hal. Over het balkon twijfel ik nog, het lijkt me wel heel erg gaaf namelijk. Maar de kussens voor op het pallet bankje zijn ook erg druk:
[ Afbeelding ]

Wat denk jij?


Oeh wat naar magda_90... Gelukkig is het niet een voor-altijd-huis! :D

Gewoon doen. Paar grote groene planten erbij, awesome.

PSvanLot

Berichten: 10185
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:09

Ik zou het ook doen! Lekker fris en gezellig! Kan zo'n klein balkon prima hebben.

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:25

_San87_ schreef:
magda_90 schreef:
Wat onwijs gaaf! :+: Hoe hebben jullie toch allemaal die inzichten gekregen. :+:

Ik ben vandaag verblijd met het aanzicht hoe de sociale woningbouw heeft gedacht de CV op te hangen... Van een keuken zonder leidingen naar:
[ [url=m/e9VBju.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een huurhuis, niet van mij... Maar ik wordt er toch erg verdrietig van eerlijk gezegd. En dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Nouwja zoet houden met de gedachten dat we nog even flink moeten sparen zodat we een huis kunnen kopen. :+:

Ik voel je pijn:

[ [url=m/L85y9S.jpg]Afbeelding[/url] ]


:roll: #) hoe dan hè...

Emita, mooi kussen zou ik zeker doen zo.
En gelukkig niet nee dan was ik hier echt niet mee akkoord gegaan.

PSvanLot, dat moet de huurder zelf doen helaas.

MyWishMax

Berichten: 25511
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:55

Magda, zo lopen de leidingen hier ook door het hele huis... Ik heb ze laten verstoppen tussen voorzetwanden of een koof, maar helaas op sommige stukken kon ik niet anders dan ze laten zitten in zicht. Zo enorm balen altijd he?

Wat een gave dingen komen er weer voorbij, ik vind die kussens voor palletbank tof zeg! Die wil ik ook wel!

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:23

MyWishMax schreef:
Magda, zo lopen de leidingen hier ook door het hele huis... Ik heb ze laten verstoppen tussen voorzetwanden of een koof, maar helaas op sommige stukken kon ik niet anders dan ze laten zitten in zicht. Zo enorm balen altijd he?

Wat een gave dingen komen er weer voorbij, ik vind die kussens voor palletbank tof zeg! Die wil ik ook wel!


Als de renovatie volledig klaar is zal ik gaan kijken naar oplossingen inderdaad.

cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:07

Zo, vandaag de sleutel van ons huis (naja officieel nog huizen) gekregen, dus nu kan ik na lang meelezen, ook mee gaan posten.
We hebben een woonboerderij gekocht, wat nu officieel nog 2 huizen zijn. Dus ook álles dubbel (2 keukens 2 badkamers, 2 cv ketels, 2 meterkasten etc etc). We gaan dit verbouwen naar 1 groot huis. Maar eerst moeten we zorgen dat we er over 11 dagen inkunnen!
We hebben net de verf besteld voor de hal, keuken en woonkamer. Hal wordt wit en 1 muur de autumn wine van histor. Keuken worden de deuren wit en de muren de Elusion van Histor en woonkamer 2 witte muren en 2 muren de Quiet Clearing van histor. Ben zó benieuwd hoe t gaat uitpakken!

Foto's toevoegen lukt nog niet bepaald, even test:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helft vd tuin <3
Afbeelding

noviceh

Berichten: 4816
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:32

Prachtig cruesli, maar wat een werk!!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:33

Die tegels op dat balkon, doennnn! :j

Magda, wat balen van die leidingen :(
Cruesli, wat een gaaf huis zeg.

De boven kastjes zijn er inmiddels af -O-
Kwam nog een naam achter vandaan van 32 jaar terug. Ik vond dat nog een erg leuk detail.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 06:24

Cruesli wat gaaf, wij zijn hetzelfde aan het doen maar dan van 3 woningen in 1 boerderij naar 1 :+

DubbelFun

Berichten: 88900
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:10

@emita: ik zou geen drukke tegels nemen, op zo'n klein oppervlak met die mooie maar drukke kussens :)

Tja gemeenten en leidingwerk... het moet allemaal zo goedkoop mogelijk hè. Als ze de huren navenant aan de 'mooie' verbouwkosten zouden verhalen heb je meer steigerende mensen vrees ik.

@cruesli: mooi huis/huizen... lijkt wat op dat van ons :)

_Roxanne

Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:12

Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?

Mijn voorkeur gaat uit naar een wat bredere, landelijke plint bij onze antraciete boerderijtegel. Maar ik heb geen flauw idee of dat wat is, kan er namelijk geen goede voorbeelden van vinden.

DubbelFun

Berichten: 88900
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:13

Denk er wel aan dat met een hoge plint je niet alles kasten tegen de muur aan kunt zetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41889
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:19

_Roxanne schreef:
Vraagje, wat voor plinten hebben jullie bij een tegelvloer?

Mijn voorkeur gaat uit naar een wat bredere, landelijke plint bij onze antraciete boerderijtegel. Maar ik heb geen flauw idee of dat wat is, kan er namelijk geen goede voorbeelden van vinden.


Ik heb geen tegelvloer momenteel, maar mijn keuze zou zijn geen plint te gebruiken.

En als je dan toch voor een plint gaat, zou ik voor een mooie hoge gaan. Je kunt dan wel je kasten niet strak tegen de muur zetten, maar ik vind dat zelf geen probleem. Makkelijker verschuiven als je eronder schoon wil maken, imo.

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:20

DubbelDun schreef:
@emita: ik zou geen drukke tegels nemen, op zo'n klein oppervlak met die mooie maar drukke kussens :)

Tja gemeenten en leidingwerk... het moet allemaal zo goedkoop mogelijk hè. Als ze de huren navenant aan de 'mooie' verbouwkosten zouden verhalen heb je meer steigerende mensen vrees ik.

@cruesli: mooi huis/huizen... lijkt wat op dat van ons :)


True. Het krijgt sowieso een staartje. Ze hebben grote delen van het behang beschadigd en dat mogen wij allemaal zelf weer gaan opknappen. Want behang, verf en alle attributen zijn gelukkig zo goedkoop en je doet het allemaal wel binnen 30 minuten. :roll: