Multi level marketing producten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Princesj, Hanmar, Mondy, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

Multi level marketing producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 21:09

Toevallig net een consulente over de vloer gehad ;)

Ik vraag me eens af: zijn er bokkers die producten gebruiken afkomstig uit een mlm systeem?
Denk aan:
Tupperware
Energetix
Diverse Aloe Vera merken
Mylène
Fm-group
Herbalife
Etc etc etc.....

Ik heb wat parfum en make-up van fm en dat vind ik prima (met name de make-up).
Heb ook een keer make-up gehad van een ander merk (weet niet meer welke) en dat vond ik ook prima.

Maar ik heb ook wat sieraden van energetix (gekocht omdat ik ze mooi vond trouwens, niet om de zgn werking), maar daar merk ik echt helemaal niks van :n

Je leest er zoveel over dat het oplichting en troep is, naar kennelijk is er een markt voor (zowel consulenten als consumenten)

Kmbrly

Re: Multi level marketing producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:05

Van aloe vera de heatlotion <3

Energetix ooit wel eens een ring bij gekocht en daar kreeg ik altijd zo een gek gevoel van als ik hem uit deed .

Ook al juwelen van victoria, doe ik ook niet meer steentjes laten los van de ring en horloge verloor kleur.

I know you'll be a sun in somebody else's sky

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:21

Ik houd me niet bezig met mlm, maar het is nu wel erg hip om olie te gebruiken en daar zijn een aantal grote spelers mlm. :j

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:05

Multi-level marketing zijn toch pyramidespelen waarbij vooral de organisatoren rijk worden maar jijzelf meestal verliest en niet wint? Ik zou er weg blijven.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:09

Ik zie in mijn omgeving erg veel van nuskin voorbij komen. Dat werkt volgens mij ook via mlm.
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Vind dat er bizar prijzen voor gevraagd worden.

Tuperware wel ervaring mee. Dat is kwalitatief wel echt goed spul en mn moeder heeft bakjes er al jaren en blijf mooi en goed

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:21

Ik ben ooit 1 keer bij de buurvrouw naar een tupperware party geweest. De bakjes zijn goed maar niet beter als bakjes van andere aanbieders. Heb me ook 1 of andere hakmolen aan laten smeren die ideaal zou zijn. Maar groenten zelf snijden gaat veel sneller :+ ik gebruik dat ding dus nooit. Ik vind het dus niet beter of handiger als wat je in de winkel kan kopen. Heb bijv ook sistema bakjes gekocht ooit bij AH en die zijn minstens net zo handig en goed.

Mijn ouders zijn ooit bijna ingelijfd bij Amway. Maar toen ze doorhadden war een wurgconstructie dat was hebben ze er van af gezien.

Hocus Pocus Branco

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:44

Denk dat Young living wel onder deze constructie valt qua "pyramide systeem". Jammer voor hun verkoop ik eigenlijk niks en heb al helemaal geen mensen "onder me"(momenteel) die ik zou pushen dingen aan te smeren.

Echter vind ik de producten (essentiële oliën) wel erg fijn voor mezelf en om mee te werken dus voorlopig ben ik nog wel ermee bezig .

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-18 09:57

Shadow0 schreef:
Multi-level marketing zijn toch pyramidespelen waarbij vooral de organisatoren rijk worden maar jijzelf meestal verliest en niet wint? Ik zou er weg blijven.

En in welk opzicht is dit antwoord op mijn vraag?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 10:07

Ik gebruik jemako schoonmaakproducten. Echt heerlijk spul is dat.
Snap trouwens niet wat ik er aan verlies. Ik koop het toch gewoon? Ja, verlies geld, maar schoonmaakspullen kopen moet je toch. En dit is ook verantwoord en duurzaam voor het milieu.

[o]

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-18 12:53

Jemako heb ik eerder van gehoord, volgens mij gebruikt mijn buurvrouw het

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie