[FOTO] show je auto!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaji
Berichten: 169
Geregistreerd: 16-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:08

Afbeelding
Wat een leuk topic, hoezo vrouwen hebben niks met auto's, echt wel dus!

Mijn bolide, erg blij mee, een Toyota Rav 4 uit 2006 met automaat en airco. Mooie aparte kleur lichtgroen. Trekt met gemak de trailer en kunnen aardig wat honden mee, ideaal

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:10

Heb jij geluk Lisa! Ik heb Mn auto zelf moeten kopen...

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:11

Gave auto’s komen hier voorbij zeg!
Ik zal mijn auto’s ook maar eens presenteren.
Beide auto’s zijn van mij maar de laatste wordt meer gebruikt door mijn vriend.

Mijn Seat Ibiza 1.4 uit 2008. Haast nieuw aangekocht zo’n 2,5 jaar geleden nu.
Afbeelding

De andere Seat Ibiza 1.2 uit 2010. Wederom haast nieuw aangekocht en nu bijna 1 jaar in bezit.
Afbeelding

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:13

Wat een leuk topic! En wat komen er een gave auto's voorbij!! <3

Ik ben begonnen met een Peugeot 206 uit 2001, was opzich een fijn auto'tje, maar in de loop van de tijd kreeg het steeds meer problemen helaas... Daarnaast was er ook écht iets mis met de startmotor, waardoor hier de hele buurt wakker was, als ik eens vroeg op pad moest :=
Afbeelding

Toen ben ik over gestapt op een Kia Sportage, deze komt uit 2006, 16V motor als ik het goed zeg, en zo'n fijne auto! Ben er nogsteeds onwijs blij mee, en de kleur vind ik ook echt top! <3
Overigens ook een hele fijne auto om de trailer mee te trekken!
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Steffiee_ op 02-10-18 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:13

Matchende auto’s <3
Is echt wel een beetje mijn droom hoor, allebei dezelfde auto (eventueel in een ander kleurtje). :D

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:28

corientjuhh schreef:
Oh myyy <3 <3
Wat een rete vet ding! Mag ik een keertje mee??

Ik wou ook heel graag een seat leon fr cupra geel. Had namelijk 1 te koop gezien toen ik opzoek was naar een nieuwe auto. Er werd me alleen verteld dat hij voor de trailer trekken te laag zou zijn, dat ik met elke hobbel de grond zou raken...
Dus toen een sport up gekocht. En net sinds een week een fr voorbumper er onder laten zetten :D
Ooit komt er nog een fr achterbumper op en wil ik een racechip er in. Is hetzelfde als chippen alleen met chippen ben je dat kwijt met je auto. En een racechip kan je zo overplaatsen in een nieuwe auto.
Ook ooit mn huidige velgen laten stralen en opnieuw in de lak. T zijn oude velgjes. Heb ze zelf gespoten met spraybare plastidip. Het hoort glimmend te zijn, waren ze 2 weken en nu langzaamaan toch mat geworden. En mn spiegelkapjes ook vervangen voor zwarte. Ook die heb ik gespoten nu. Maar t geld gaat nu eerst ff naar t huis en de paarden. Over een jaar of 3 wil ik verder met de auto sleutelen :)
Zal ergens deze week eens wat fotootjes plaatsen :)



Hahaha zo bijzonder is die niet hoor ;), maar wel echt mijn kindje.

Buiten deze hebben we ook nog deze 2 ( de blauwe en zwarte).

Mocht mijn schatje over een paar jaar op zijn willen we kijken voor een Leon Cupra of een dikke Alteca.

Afbeelding

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:36

Mijn eerste auto was een vw polo uit 2003. Maar helaas verbruikte hij meer olie dan benzine en had wat meer mankementen
Afbeelding

En nu eigenaar van een Seat ibiza 1.2 ook van het bouwjaar 2003. Is nog niet helemaal naar mijn zin kwa exterieur en interieur maar dat komt nog!
Afbeelding

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:37

@laura
Ja ik wou graag geel en cupra en fr of enig ander 'getuned' model vind ik erg mooi 8-)
Alteca is ook een erg mooi model!

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:52

@ claudia heerlijke auto hè die Ibiza? Dat was mijn eerste autootje. Heb super veel plezier van die auto gehad tot ik de gele Leon kon kopen.

@corientjuh dat wilde ik dus ook.
Hij was standaard, dus we hebben zelf de bumperkit erop gezet en eigenlijk al het andere wat nu niet standaard is.
Ik ben aangestoken met het Leon virus door mijn rijlessen. Ik leste namelijk in een gele Leon hahaha

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:37

Ooeeh leuk! Komen mooie wagens voorbij zeg O:)

Ik heb een Citroen C5 2.0-16v L. Prestige uit 2001...
Super fijne en comfortabele auto die met alle gemak mijn 1,5 paards trailer + olifant erin kan trekken...heerlijk autootje _/-\o_ Afbeelding

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:42

In juni mijn eerste eigen autootje gekocht. Een Peugeot 107 uit 2012. Heel blij mee, brengt me overal waar ik komen moet :)
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101802
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:45

Die heb ik ook gehad. Zelfde model en kleur maar mijne was uit 2013. Helaas heb ik de voorkant in de trekhaak van mijn vriendin geparkeerd en was hij economisch total loss. Geld van de verzekering gekregen, wat bijgelegd en toen Raza gekocht. Maar ik was erg blij met mijn 107!

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:56

Kom ik aan met m'n bejaardenauto/koekblik maar voor mij een superfijn autootje! Hyundai atos uit 2004. Vind 'm door z'n kleur zo leuk. Foto van internet

Afbeelding

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:02

Mijn eerste auto was een hele oude Peugeot 205 met 4 versnellingen, geruild voor mijn snorscooter :') niet heel lang mee gereden want de koppakking ging al snel kapot.

Daarna een Kia pride uit ‘95 heb ik 3 jaar in gereden ofzo
Afbeelding

Daarna een Fiat seicento Abarth uit ‘98 waar ik 6 jaar in rond heb gereden
(Andere foto kan ik even niet vinden)
Afbeelding

En nu dan fred de Punto van een paar pagina`s terug

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:07

zacharyhill, ik kom bij jullie wonen oke? <3

Al staat nog steeds met stipt op 1 de Ford F350 heavy duty op mijn verlanglijstje.

Sanniejtjuh

Berichten: 1219
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:30

Ik heb inmiddels mn 3e vw polo. Steeds een nieuwere. Mijn eerst autotje werd helaas net geen old timer. Nu een witte polo uit 2011 (foto google).


Afbeelding

Ik ben gek op “dikke” autos maar het is er nog niet van gekomen. Vind diverse landrovers leuk maar mijn ultime droom: een Ford Usa F250 harley davidson edition :D


Afbeelding

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:50

[quote="Selka"]zacharyhill, ik kom bij jullie wonen oke? <3

Alleen als je goed kan uitmesten :D :D

Ik heb samen met mijn man de Ford harley Davidson uitgetest voor we de Dodge van mij kochten en wat was ik blij dat we hem terug mochten brengen naar de garage, dat viel erg tegen een hele stugge auto om mee te rijden en in te zitten. Ik vond hem wel stoer maar reed niet fijn. Vandaar de Dodge.
Onze auto's komen uit numansdorp hele fijne garage

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:10

AaronYve schreef:
De nieuwe mini met union jack achterlichten <3
[ [url=m/M9c9xV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tdIZHh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb nog een Volvo v50 D5 voor de trailer

Gaaf die achterlichten <3
Helaas passen die niet op onze versie... :\

Dit is onze auto....nou ja...eigenlijk de auto van vriendlief :D
Een mooie Mini Cooper S
Afgelopen weekend weer wat foto's gemaakt :)


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door j_nine op 02-10-18 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

miicchhellee

Berichten: 1348
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:10

Nou, daar kom ik dan..

Mijn eerste auto, gekocht als saaie, grijze, standaard A3. Uiteindelijk werd hij zo verkocht met alle velgen natuurlijk in dezelfde kleur ;)(A3, 2005, 2.0 TDI)
Afbeelding

Hier naast zijn grote broer, de oude auto van mijn vriend;
Afbeelding

Die er dus later nog zo uit zag (BMW 5 serie, 2003, 530D (3.0 Diesel), in- en exterieur volledig M5)
Afbeelding

Tegenwoordig rijdt mijn vriend (en ik ook erg veel) met deze X5 (2003, 4.6 benzine)
Afbeelding

En ik heb zelf inmiddels deze A4 (2010, 2.7 TDI, Pro line S)
Afbeelding
Hier trouwens op zijn kleine winterslofjes en zonder mistlamp kapjes omdat hij net terug kwam van de spuiter ;)

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 16:39

Oef die Audi A3 is ook vet! Een collega rijd in een rode S3, waar ik afentoe mee carpool, gruwelijke auto, vergelijkbaar met deze maar dan 5 deurs

Afbeelding

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:59

Lachen nog meer vrouwen die van auto's houden.

Ik heb zeker in de beginjaren de behoefte gehad om ieder jaar een andere auto te kopen. Altijd wat sportiever en sneller dan de voorganger. Mijn favoriete blijft de Ford focus ui 2005. Die auto was een ex lease met alle opties... en wat een vermogen had dat ding. Daar heb ik veel stoplicht sprintjes mee gewonnen :)
Nu rijden we een avensis. Betrouwbaar en trekt prima een trailer.

De astra cabrio van manlief leen ik nog wel eens om stoplicht sprintjes te winnen ;)

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:59

Prachtige auto's zeg! Ik ben zelf nu bijna een jaar in het bezit van mijn Citroen C2 uit 2004 :')
Ondanks de nodige pech wel heel blij mee
Afbeelding

Mijn vriend heeft een Hyundai I10 van dit jaar wat zeker ook niet verkeerd is, zelf nooit voor gegaan maarja auto van het werk :p Droomauto's zijn toch wel een Ford Focus en de Jeep Grand Cherokee <3
Maar in dit topic zie ik ook andere mooie auto's waar ik graag in rond zou rijden

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:03

Ik wilde heel lang heel graag zo’n C2, maar als die al te koop kwamen waren ze ofwel al helemaa afgetrapt, of juist weinig gebruikt en nog keiduur haha :P

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:32

miicchhellee schreef:
Nou, daar kom ik dan..

Mijn eerste auto, gekocht als saaie, grijze, standaard A3. Uiteindelijk werd hij zo verkocht met alle velgen natuurlijk in dezelfde kleur ;)(A3, 2005, 2.0 TDI)
[ [url=m/1SDKHj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier naast zijn grote broer, de oude auto van mijn vriend;
[ [url=m/NtSWdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die er dus later nog zo uit zag (BMW 5 serie, 2003, 530D (3.0 Diesel), in- en exterieur volledig M5)
[ [url=m/Pyn20H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tegenwoordig rijdt mijn vriend (en ik ook erg veel) met deze X5 (2003, 4.6 benzine)
[ [url=m/wzUcYS.jpg]Afbeelding[/url] ]


En ik heb zelf inmiddels deze A4 (2010, 2.7 TDI, Pro line S)
[ [url=m/7Oyqls.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier trouwens op zijn kleine winterslofjes en zonder mistlamp kapjes omdat hij net terug kwam van de spuiter ;)



Wauw, die foto van die witte M-line <3 <3!!!

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:40

laura1987 schreef:
@ claudia heerlijke auto hè die Ibiza? Dat was mijn eerste autootje. Heb super veel plezier van die auto gehad tot ik de gele Leon kon kopen.


Absoluut! Hij heeft wel wat minpuntjes maargoed kan verholpen worden :) hij is behoorlijk mishandeld door de vorige eigenaren :(:)
Hoop er nog wel eventjes mee rond te rijden