Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 01:36

Maar als hij het maar 8 of 10 minuten doet en dan afslaat, is het daarna een stuk koeler, toch? Ik douche wel warm, maar het zal wel een verschil zijn.

Denk niet dat je snel gaat zweten, omdat je al onder de douche staat natuurlijk.

Plukje
Berichten: 1658
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 06:33

superpony schreef:
Maar als hij het maar 8 of 10 minuten doet en dan afslaat, is het daarna een stuk koeler, toch? Ik douche wel warm, maar het zal wel een verschil zijn.

Denk niet dat je snel gaat zweten, omdat je al onder de douche staat natuurlijk.

Je voelt natuurlijk wel verschil, maar ik ervaar het nooit als koud met rillingen en kippenvel. Je lijf is natuurlijk ook flink opgewarmd.
Ik zweet er inderdaad nooit van.

Balko

Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:35

Ik heb hem toch erbij besteld na alle positieve berichten hier :o

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:55

Daar ga je geen spijt van krijgen! Ik gebruik de sunshower niet dagelijks, maar gemiddeld 2/3 keer per week. Heerlijk nu de dagen weer korter worden.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:26

Ik had deze zwarte douchecabine besteld bij de Karwei, in de aanbieding voor 200 euro.

Afbeelding

Hij was bij zowel de Gamma als de Karwei nergens op voorraad en niet via de webshop te bestellen maar medewerker in de winkel kon hem wel voor mij bestellen. Alleen nu is ie dus niet binnen gekomen -O- En ze weten ook niet of ie nog komt.. Maar ik krijg morgen de sleutel van mijn huis en we wouden direct beginnen met de badkamer :')

Flink balen dus! Heb al wat verder lopen zoeken maar echt alternatieven waarbij ik niet 6x zoveel moet betalen zijn er ook niet echt.. En ik was net zo verliefd op dat zwart :o

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:38


Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:32

Ik ben vooral jaloers op de grootte van al jullie badkamers, die van mij is echt heel mini :+

Maar ik heb tegels! En... Heel veel troep. Ik kon niet naar binnen door alle troep die er in de kamer stond, haha. Het begint nu ergens op te lijken, en ik ben heel blij met de keuze voor deze tegels <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eulogy op 22-10-20 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:34

Ik ben zo klaar met onze badkamer verbouwing... :o

Maar het einde is in zicht!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:40

Ik ook, ik wil terug naar m'n eigen huis :+

Wel heel gaaf! Ik moest het bij veel wit houden omdat het zo klein en donker is, anders was ik voor precies zoiets gegaan <3 De muur links wordt wel zwart!

Gefeliciteerd trouwens

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:59

Eulogy schreef:
Ik ook, ik wil terug naar m'n eigen huis :+

Wel heel gaaf! Ik moest het bij veel wit houden omdat het zo klein en donker is, anders was ik voor precies zoiets gegaan <3 De muur links wordt wel zwart!

Gefeliciteerd trouwens

Oh dat eerste ja :+ stuc overal.

Wit kan ook heel mooi zijn! Wij hebben de luxe dat we een kamer op hebben geofferd als badkamer en dan alsnog 4 kamers overhouden. Volgens mij is onder badkamer 3x3.

Bij jou ziet er ook goed uit. Hoelang nog eer het af is?

En bedankt! <3

Siers83

Berichten: 7381
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:05

Ik heb net voor t eerst gedouched in mn nieuwe badkamer. T is zo goed als af, allren nog de assecoires en de douchedeur. En ik heb dus ook eindelijk weer een normaal toilet, echt hemels plassen op een gewone wc. Dus dagggg dixiAfbeelding
Edit zal morgen ff fotis maken

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 22:09

Kirstenn schreef:
Dat is zeker balen! Is dit miss een alternatief? https://www.x2o.nl/nl/badkamer/douches/ ... 90cm-69774

Gaan jullie de badkamer flink verbouwen? Anders kan je miss ook nog even wachten, douchewand plaats je over t algemeen als 1 van de laatste dingen


Ah dat is zeker een goed alternatief! Thanks :)

Nee ik ga hem vooral wat cosmetisch aanpassen, tegels verven, nieuwe vloer, nieuw plafond, nieuw badkamermeubel en douchecabine vervangen. Er moeten nog meer dingen in huis gebeuren, dus opzich kan ik best even wachten.. Als ik dan maar zeker weet dat ie überhaupt komt :+

@Siersma, oooh wat moet dat heerlijk zijn na een tijd op de dixie _/-\o_


Prachtige badkamer Elsea <3 Helemaal mijn smaak!

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:51

Debbie schreef:
Ah dat is zeker een goed alternatief! Thanks :)

Nee ik ga hem vooral wat cosmetisch aanpassen, tegels verven, nieuwe vloer, nieuw plafond, nieuw badkamermeubel en douchecabine vervangen. Er moeten nog meer dingen in huis gebeuren, dus opzich kan ik best even wachten.. Als ik dan maar zeker weet dat ie überhaupt komt :+


Ben je voor het badmeubel gegaan wat je laatst plaatste van badplaats? ik vind hem zo mooi, maar kan niet zo goed inschatten hoe hij in het echt is :+

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:47

Debbie schreef:
Ik had deze zwarte douchecabine besteld bij de Karwei, in de aanbieding voor 200 euro.

[ [url=m/eHOolC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij was bij zowel de Gamma als de Karwei nergens op voorraad en niet via de webshop te bestellen maar medewerker in de winkel kon hem wel voor mij bestellen. Alleen nu is ie dus niet binnen gekomen -O- En ze weten ook niet of ie nog komt.. Maar ik krijg morgen de sleutel van mijn huis en we wouden direct beginnen met de badkamer :')

Flink balen dus! Heb al wat verder lopen zoeken maar echt alternatieven waarbij ik niet 6x zoveel moet betalen zijn er ook niet echt.. En ik was net zo verliefd op dat zwart :o


Wij waren even terug bij Hornbach en Bauhaus voor andere dingen en daar ook een rondje inspiratie op gedaan. Volgens mij hebben zij ook wel betaalbare opties. Alleen vind ik hun site's echt beperkt, dus moet je erheen.

Wij hebben ook een rondje bekende badkamer zaken gedaan en dat vond ik zelf best tegenvallen. Maar zwart is wel in en het is de moeite om ergens heen te gaan, waar meerdere zaken bij elkaar zitten en toch eens naar binnen te lopen, Sommigen hebben ook een discount hoek bijv of een aparte dump zaak met resten waar gewoon goede spullen stonden.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:50

Nee ik heb uiteindelijk een andere gekocht, wou toch graag een met lades en toen stond er een enorme aanbieding in de Gamma folder. Deze set is het geworden:

Afbeelding

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:59

Vandaag een begin gemaakt met mijn nieuwe badkamer.. Is het geen plaatje? :')

Afbeelding

Afbeelding

Vooral de verschillende tegeltjes zijn een prachtig detail :+

Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:03

Het viel me dus serieus pas op omdat je het zei, maar eh... Heel mooi inderdaad :')

Hier is het bijna af :D Maandag nog een dag en dan zijn ze hopelijk klaar. Eindelijk weer een wc dus we kunnen weer thuis wonen ipv bij m'n schoonouders wat ook wel fijn is, haha.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben ongeduldig dus ga het wandje achter de wasbak en het wandje ernaast morgen al zwart schilderen denk ik :+

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:05

Debbie schreef:
Nee ik heb uiteindelijk een andere gekocht, wou toch graag een met lades en toen stond er een enorme aanbieding in de Gamma folder. Deze set is het geworden:

[ [url=m/V58aS2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik ook erg mooi, zoiets willen wij ook

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:41

Heel mooi Eulogy! Heerlijk zo’n ruime douche <3 Ben benieuwd hoe de zwarte wandjes worden!

@Cemlys, hij kost nu bijna niks bij de Gamma!

Siers83

Berichten: 7381
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:10

Fijn he Eulogy! Weer een eigen wc. Dat kun je zo gemist hebben. Ik geniet echt zo van weer thuis douchen en naar de wc! Ik vergeet alleen steeds foto's te maken voor jullie

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 02:14

Wij waren vorige week de bodem gaan losmaken om te kijken hoe het eruit zag. Dit weekend alles eruit aan het hakken, dus kijken nu tegen zand.

We hebben er tijdelijk geslapen, dus er stond een bed en een lade kastje. Maar ik vind de ruimte steeds kleiner lijken......
We hadden in prncipe besloten de muren te laten staan, dus gaan het met deze maten doen, maar het is wel stom dat iets leeg soms kleiner gaat lijken :(

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:50

Heeft iemand hier een schuine wand in de badkamer? Wat hebben jullie daarmee gedaan? Gestuct en dan verven? Met speciale verf? Of meegetegeld? Of afgetimmerd met kunststof? Of?

Fitzroy

Berichten: 25163
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 08:29

Ik heb een schuine muur. En er nog niets meegedaan :+ Er zit nu gewoon witte verf op, denk ik. Maar ik heb hem niet mee laten tegelen.

veerledec

Berichten: 6695
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:00

Hier zit er kunststof op het plafond, inclusief de schuine wand. Toevallig foto gemaakt om naar de badkamerwinkel door te sturen voor adviesgesprek over nieuwe badkamer:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door veerledec op 26-10-20 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:05

Op de een of andere manier zou ik voor kunststof gaan, ik heb gesucte/geverfde muren heb nu net een nieuw ventilatie systeem dus even kijken hoe het gaat, maar voorheen was het zo lastig om schimmel eraf te halen met de structuur.