Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lottejulia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-12-05
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 08:46

Wij hebben deze hexagon tegels van www.tegelsinhuis.nl gebruikt voor onze badkamer. Zijn kwalitatief goede tegels en wij zijn er nog steeds heel blij mee!
Afbeelding
Afbeelding

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 08:53

Hoe vaak kan je van tegels wisselen voordat de badkamerwinkel echt chagrijnig wordt.. ?
#ikvraagditvoormezelf :')

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 09:27

Lottejulia schreef:
Wij hebben deze hexagon tegels van https://www.tegelsinhuis.nl gebruikt voor onze badkamer. Zijn kwalitatief goede tegels en wij zijn er nog steeds heel blij mee!
[ [url=m/ZtsjZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J5YtMD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeh, héél mooi zeg die tegeltjes.
Ik was ook een ramp met uitzoeken van tegels totdat ik tegen de huidige tegels aan liep, ik wist het meteen.
Tegels kunnen zo bepalend zijn in je interieur, het is niet dat je ze even gaat vervangen als het toch niet zo leuk is. Dus goed erover nadenken en samples mee vragen is toch wel belangrijk.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:21

Cer schreef:
Hoe vaak kan je van tegels wisselen voordat de badkamerwinkel echt chagrijnig wordt.. ?
#ikvraagditvoormezelf :')


Wij 5x :+ En ik heb ze ook allemaal mee naar buiten mogen slepen zodat ik ze met daglicht (en niet met valse winkellampen) kon zien. Die vastgelijmd zaten op een ondergrond die hebben ze zelfs los besteld zodat ik ze thuis in de ruimte kon leggen om te kijken hoe het er met ons licht uit zag.
Hij zei zelf ook dat de tegels de lastigste keuze zijn. Die zijn het meeste aanwezig en je zult er nog jarenlang tegenaan moeten kijken. Ik heb geen moment het idee gehad dat ze ons lastig vonden.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:28

Ik heb eigenlijk al getekend voor de tegels die er nu ingaan... dat is een beetje een dingetje

IMANDRA

Berichten: 9821
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:29

Zijn ze al besteld?

Want wij hebben ook getekend voor de keuken die we hebben uitgekozen, maar tot en met de besteldatum konden we alles nog veranderen. Maar dat heeft natuurlijk ook wel invloed op de prijs en levertijd. Maar lijkt me dat dit voor badkamers ook geldt?

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:30

Ik ga dat wel even informeren dan :j

Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 13:11

Ik heb zelfs de avond voor dat de keuken getegelt zou worden nog veranderd. Tegels stonden al in de schuur. Waren ze niet heel blij mee, maar ze zeiden ook dat je nu iets uitzoekt wat er jaren op zit en dat je dus wel tevreden moet zijn. Ik heb toen andere uitgezocht en die hebben ze toen besteld. Met die tegels ben ik nog steeds heel blij. Maar hier is het ond kent ons dus gaat het misschien wat makkelijker

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 13:37

Cer schreef:
Hoe vaak kan je van tegels wisselen voordat de badkamerwinkel echt chagrijnig wordt.. ?
#ikvraagditvoormezelf :')


Ohhh ik ben gelukkig niet de enige _O- Ik dacht dat ik de enige was die wispelturig is :')

En ik word toch wel weer enthousiast van jullie voorbeelden met Hexagon tegels.
Flynnieman, deze tegel vind ik dan wel heftig qua kleur :P Maar wel tof!
Lottejulia die vind ik wel heel tof.

Ik had vandaag graag weer op pad gegaan, maar mijn lichaam is heel boos vandaag -O-

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:20

Vanmiddag nog even naar een andere tegelboer geweest, maar dat was een hele grote fancy zaak met voor mijn idee alles hetzelfde :') Dus dat kon me niet bekoren. Dus toch maar weer terug naar de zaak van gisteren, zaterdag ofzo :') Of toch morgen...? :')

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 11:58

Ik las trouwens dat sommige van jullie een sunshower hebben. Nu zou ik daar nog wel eens baad bij kunnen hebben betreft mijn ziekte. Hoe ervaren jullie de sunshower?

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 11:59

Nou, ik heb m nog niet maar die van mij komt er wel aan... maar dan wel alleen InfraRood... Ik heb zelf het idee dat ik dat ding de hele zomer niet aan ga zetten, dus ik ben ook benieuwd :j

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:33

Earth schreef:
Ik las trouwens dat sommige van jullie een sunshower hebben. Nu zou ik daar nog wel eens baad bij kunnen hebben betreft mijn ziekte. Hoe ervaren jullie de sunshower?


Houd er wel rekening mee dat je hiermee helemaal niet binnen je budget blijft want een beetje sunshower is tussen de 3000 en 4000 euro.

Swah

Berichten: 1861
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:44

Ligt eraan wat je wilt, onze was 850 euro (alleen infrarood, alleen rughoogte). Vind het heerlijk!

Afbeelding

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:46

Ik wilde al zeggen, ik kom ze tegen rond de 1000 euro, van die halve dan. Voor mijn gezondheid heb ik dat er wel voor over.

Swah

Berichten: 1861
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:48


Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:49

Maar ook in de zomer?

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:09

Ja een kleintje is minder duur. En opbouw of inbouw scheelt ook. En het merk ook.

Swah

Berichten: 1861
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:24

Sunshower is het merk. Duurste is 3600, maar dan heb je een fullbody inclusief UV. En goedkoopste is dus de Sunshower Pure; half body en alleen infrarood. Voor ons voldoende en ik hoef geen UV.

Ja in de zomer gebruik ik hem ook wel. Wel iets minder. Maar volgens mij is iedereen in dit topic die er één heeft wel enthousiast. :j

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:28

Ik heb vanwege reuma/artrose ook de pure xl sunshower gekocht. Wordt als het goed is komende maand ingebouwd. Hij kostte 1700 eu als ik me niet vergis. Hoop er veel profijt van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25161
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:32

Ik heb er ook eentje, maar dan een opbouw en wel een grote. Ik gebruik hem in de zomer niet. En ik gebruik hem nu wel eens met kleren aan als ik het erg koud heb _O-

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:35

Fitzroy schreef:
Ik heb er ook eentje, maar dan een opbouw en wel een grote. Ik gebruik hem in de zomer niet. En ik gebruik hem nu wel eens met kleren aan als ik het erg koud heb _O-

Ga je met je stoeltje naar de douche, boekje lezen... :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:35

Wij gaan binnenkort een opbouw combi sunshower plaatsen in de badkamer.
Ik heb eczeem en m'n rug gebroken gehad.
Hebben pas ergens een weekend een huisje gehad en daar zat die in. En beviel me heel goed.
Onze badkamer is 6 jaar oud, dus geen inbouw ga niet weer verbouwen.

Plukje
Berichten: 1657
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:38

De sunshower is in dit topic al vaak besproken. De ervaringen zijn overwegend positief.
Wij hebben er al zeker 7 jaar één. Nu de grootste en meest uitgebreide inbouw versie. Ik gebruik hem 365 dagen per jaar en kan echt geen dag zonder meer. Het is voor mij echt een reden om (bijna) niet op vakantie te gaan.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:11

https://tile.expert/nl

Ik heb deze site gevonden. Ik dacht meteen HAHA dat is vast te mooi om waar te zijn, maar ik kan maar heel weinig negatieve reviews vinden. Je bestelt dus vanuit andere landen, dus zonder tussenpersoon in NL. Dat is spannend maar ik zie dus alleen maar positieve reacties over de kwaliteit. Je kunt samples bestellen en dat gaat redelijk vlot. Wij neigen nu dus om daar te bestellen. Iemand dat ook gedaan? Had al gezocht in het topic, maar kon het niet vinden.

Ik ben all over the place, maar dit sprak ons beide wel heel erg aan.

Afbeelding
Misschien neigen we dan naar deze linker kleur als vloer...

Afbeelding