Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
_Kellyy schreef:En ik volg ook. Rond mei willen wij de badkamer gaan aanpakken.
Het wordt in ieder geval een grote douche met schuifdeur en een toilet (zit er nu nog niet).
BertBaley schreef:Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig
[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Momo94 schreef:BertBaley schreef:Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig
[img*]m/EVuLzv.jpg[/img]
[img*]m/Db4qqj.jpg[/img]
Wat gaaf! Hoe doet dat beton spul zich als het nat wordt?
xandra88 schreef:BertBaley schreef:Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig
[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw werkelijk prachtig!!
Wij hebben in het nieuwe huis de badkamer ook compleet moeten renorveren.
We hebben de badkamer wel zelf geplaatst, daarop hebben we een hele hoop kosten kunnen besparen. Wij vielen echt achterover van de plaatsing kosten. Stel je hebt een badkame rvoor €4000,- komt daar rustig nog eens €4000,- bij voor het plaatsen. Leidingen verleggen en elektra aanleggen hebben we wel laten doen, maar dit waren de kosten niet. Je kan dus ook overwegen spullen te komen bij badkamer boer en een aannemer zoeken die hem plaatst, ben je goedkoper uit.
Voor al het materiaal betaalde wij €5500,-
Tegels, bad, regen douche, loshangend toilet, spiegel verwarmd en met licht, kastje, wasbakkom,kraan, douche scherm op maat, radiator. De badkamer komt bij Sanisale vandaan, deze waren qua kosten het beste.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Bloemetje75, charrr91, Ekeif96, Googlebot, Heez, MagicBullet, Marie111, RenskeFrea en 27 bezoekers