Het volgende gebeurde; mijn kind van bijna 14 kon plotseling haar google account niet meer in omdat ze de minimumleeftijd voor gebruik niet heeft bereikt (16).
Na een zoektocht kwam naar voren dat kinderen een Google account kunnen hebben mits deze gekoppeld is aan een ouderaccount, via Family Link. Ik heb de Family Link app gedownload op mijn telefoon. Kind moest daarna ook Family Link downloaden op háár telefoon.
Dit ging niet, want de playstore deed het niet want haar Google account was geblokkeerd. Ik heb vervolgens via mijn Google account in de playstore de app gedownload (daarna was het nog een hels karwei om mijn account weer van haar smartphone af te krijgen).
Vervolgens geeft de Family Link app op haar telefoon aan dat er een fout is, als ik haar account aanklik om te linken. Dit laatste komt waarschijnlijk omdat haar account geblokkeerd is.
DUS... Ze kan alleen maar gebruik maken van haar Google-account als ik die link aan mijn account maar ik kan haar account niet linken omdat hij geblokkeerd is.

(Dat knarsen wat je hoort zijn mijn tanden).
Is er iemand die me kan helpen hoe we dit oplossen? Ik sta op het punt om alles waar google op staat linea recta uit het raam te flikkeren