Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Birdie60 schreef:Liselot schreef:Btw terugvragen is inderdaad bekend, scheelt genoeg! Weet alleen nog niet hoe dat moet, maar dat zoeken we dan wel weer uit
Als je een goed bedrijf hebt die zonnepanelen leggen doen hun dat voor jou.
Wij verkopen en leggen ook zonnepanelen.Daarom weet ik dat.
Liselot schreef:Btw terugvragen is inderdaad bekend, scheelt genoeg! Weet alleen nog niet hoe dat moet, maar dat zoeken we dan wel weer uit
Knakker schreef:heb je gehoord over de verontrustende stijging van het aantal branden met zonnepanelen?
(ik weet niet of het verontrustend is, er komen steeds meer zonnepanelen, dus is de kans op brand verhoudingsgewijze ook groter).
Hier uit blijkt het wel het belang van een goede installateur.
Janine1997 schreef:Liselot schreef:Wij willen op ons nieuwe huis zonnepanelen leggen, maar ik zie door de aanbieders de zon niet meer.
Hebben jullie ervaringen met fijne aanbieders/installateurs van zonnepanelen? En dan bij voorkeur ook nog betaalbaar
Mijn vriend
Liselot schreef:Volgens mij vraag ik daar niet naar
Liselot schreef:Dat klinkt makkelijk genoeg!
Iemand hier ervaringen met Sungevity?
Gebruikers op dit forum: Anna_98, Babootje, cadansje1, Essie95, Fayyah19, flash40, Floko, Gea99, Gitana, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Happyhealthy, III, Jatoby, jokari, Joyce_R, JudithGigi, Keizerinnnn, Kidde, Kimberly520, Kimmie235, kimwilliam, Kirrietje, Kla4tje, Lau07, Lestrange01, lynnXtubbie, Maanon_, MarJon, miezelke, Moonlight17, Muiz, nick_en_ik, NikkiB1991, PeerAppel, Roosch, saltshaker23, sterregoud, Thrive, Tucktuck, turtlelito, Vaiqua, Vecar, viphorse, Whis, xChanelx en 68 bezoekers