WhatsApp foto's overzetten PC.. worden overschreven?

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Coentjuh

WhatsApp foto's overzetten PC.. worden overschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-18 09:01

Ik snap er niets meer van... Ik heb een Samsung telefoon.

Galerij Images
Gisteren van 3 maanden weer is een keer foto's van mijn telefoon overgezet naar de PC. USB kabeltje aan de telefoon en PC, verkenner openen (op de PC) van telefoon, naar DCIM/Galerij en daar de foto's gekopieerd naar de computer. Alles foto's die in augustus gemaakt zijn naar mapje augustus bijvoorbeeld. Dat gaat volgens mij goed.

WhatsApp Images
Vervolgens op de computer naar het mapje van WhatsApp op de telefoon, weer via verkenner/mappen, WhatsApp media / images. Dan alles van mapje telefoon naar mijn PC toeslepen, bijvoorbeeld alle foto's van de maand juli, naar mapje juli op mijn PC. Maar volgens mij worden er foto's die dezelfde naam hebben automatisch overschreven? Zonder dat hij het dan vraagt. Soms vraagt tie het wel, maar ik word er niet wijs uit. Ik mis er volgens mij een aantal nu (en heb heel veel dubbele)..

Daarnaast nog een vraag (maar niet de belangrijkste). Het mapje WHATSAPP IMAGES SENT was gisteren toch echt leeg. Nu staan er weer heel veel foto's in die ik volgens mij allang verwijderd had.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Wollen Deken, Bandages, Poetskoffer met inhoud, Hooizak

Coentjuh

Re: WhatsApp foto's overzetten PC.. worden overschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-18 15:35

Nog even een toevoeging. Zou het fout kunnen gaan met de bestandsnamen die WhatsApp geeft aan de foto's.. bijv IMG-20180831-WA0001.jpg

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Wollen Deken, Bandages, Poetskoffer met inhoud, Hooizak

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie