Uitroepteken bij foto’s iPhone, help?!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikheetesmee

Uitroepteken bij foto’s iPhone, help?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 20:01

Hallo allemaal,

De laatste paar dagen kamp ik met een probleem, namelijk dat ik niks meer kan met de foto’s op mijn iPhone. Dit begon met een aantal random foto’s, waarbij dus een uitroepteken onder aan het beeld rechts verscheen. Dit betekend kennelijk dat deze foto niet downloadbaar is uit mijn iCloud. Echter is dit nu bij iedere foto zo, en kan ik deze ook niet altijd meer naar uploaden of doorsturen.
De foto’s zijn ook niet van de kwaliteit die ze horen te zijn, ze zijn wazig/pixelachtig

Ik heb al gekeken of dit aan mijn opslagruimte lag, echter heb ik nog ruim 0,8 GB opslagruimte in mijn iCloud opslag en ruim 3GB op mijn iPhone aan ruimte, hier zou het dus niet aan kunnen liggen dag ik. Echter heb ik toch nog wat apps verwijderd en toen met mijn instellingen gespeeld om de foto’s te laten downloaden, en nog steeds verschijnt dit uitroepteken.
Een ander voorbeeld van een probleem wat hierdoor ontstaan is, is dat marktplaats mijn foto’s niet meer herkend, als ik ze aanklik krijg ik wel een laadschermpje, maar vervolgens upload deze niet, dus blijft het foto vakje leeg.

Onderstaande screenshots zijn de melding die ik krijg als ik een foto naar mezelf probeer te mailen en mijn instellingen van mijn foto’s.

Afbeelding
(Mijn instelling wisselen naar optimaliseer opslag werkt niet)
Afbeelding

Op de een of andere manier kan ik mijn screenshots hierboven wel rechtstreeks uploaden naar bokt, zonder een fout te krijgen of dat de foto’s niet herkend worden, dus kennelijk bestaan de foto’s nog wel. Ik snap hier werkelijk niks meer van..

Is er iemand met de ultieme tip om mijn foto’d weer normaal te krijgen zodat ik ze weer kan gebruiken?

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

Emori

Re: Uitroepteken bij foto’s iPhone, help?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:24

Als je batterij op spaarstand staat lukt het niet. Ik had dat ook. Batterij op gewone stand en kon weer bij mijn foto’s

Follow the bliss just like a summer song
Please stay there forever, I'll try to remember

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:27

Hier ook al weken hetzelfde probleem. Heb het gelukkig niet altijd en niet steeds bij dezelfde foto’s. Heb ook geen idee wat je er tegen kunt doen. Via Google ook niet veel wijzer geworden. Wilde zelf komend weekend naar de Apple store.

Spaarstand heeft bij mij geen invloed.

Ik volg!

:¨·.·¨:
`·.
Faro

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 20:40

Ik ben mijn telefoon momenteel aan het opladen en probeer het zo nogmaals.

Loeorange, mochten ze jou een oplossing kunnen bieden in de Apple store, zou je dat dan willen laten weten? Ik zat ook al te denken om naar een Apple store te gaan, maar die zit voor mij niet om de hoek helaas
Laatst bijgewerkt door ikheetesmee op 29-08-18 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:54

Bij mij helpt het dat ik een video laat afspelen uit mijn filmrol zodat die moet geladen worden, dan downloadt hij de foto's ook opnieuw

Think of riding as a science, but love it as an art

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:59

WiPaLa schreef:
Bij mij helpt het dat ik een video laat afspelen uit mijn filmrol zodat die moet geladen worden, dan downloadt hij de foto's ook opnieuw

Helpt inderdaad, alles is dan weer hersteld :)

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:59

Wat ik begreep is dit door een update gekomen die automatisch de ruimte optimaliseerde en de foto’s dus naar de iCloud overzette. Ik heb toen de telefoon op de computer aangesloten en gesychroniseerd daarna was het goed.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 21:00

WiPaLa schreef:

Dit heeft bij mij ook geholpen, of iig mijn foto’s zijn tot nu toe weer normaal nadat ik dit had gedaan. Bedankt!

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:41

ikheetesmee schreef:
Ik ben mijn telefoon momenteel aan het opladen en probeer het zo nogmaals.

Loeorange, mochten ze jou een oplossing kunnen bieden in de Apple store, zou je dat dan willen laten weten? Ik zat ook al te denken om naar een Apple store te gaan, maar die zit voor mij niet om de hoek helaas

Ja hoor ik laat het je weten!

`·.
Faro

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:47

Ik heb dit probleem ook sinds een week of twee. Erg vervelend...

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:25

Vanmiddag bij Amac geweest. De man die mij heeft geholpen zei dat de betreffende foto’s dan niet gedownload kunnen worden.
Oplossing is om in de instellingen bij foto’s de optie “download en bewaar originelen” aan te vinken.
Standaard staat dat bij iPhone op “optimaliseer iPhone opslag” echter betekent dat dat dan elke foto telkens gedownload moet worden bij het bekijken ervan.

Bij mij werkt het in ieder geval. Hoop dat het bij jou ook werkt!

`·.
Faro

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:52

LoeOrange schreef:
Vanmiddag bij Amac geweest. De man die mij heeft geholpen zei dat de betreffende foto’s dan niet gedownload kunnen worden.
Oplossing is om in de instellingen bij foto’s de optie “download en bewaar originelen” aan te vinken.
Standaard staat dat bij iPhone op “optimaliseer iPhone opslag” echter betekent dat dat dan elke foto telkens gedownload moet worden bij het bekijken ervan.

Bij mij werkt het in ieder geval. Hoop dat het bij jou ook werkt!

Dankjewel! Ik ga er meteen naar kijken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie