Ik studeer al een jaartje in Wageningen en heb super veel geluk gehad met een kamer vinden. 1 keer hospiteren en het was meteen raak!
Nu ga ik in Utrecht studeren en ik wist van te voren al dat het moeilijk zou worden maar dit is echt vreselijk
Ik sta op het punt om opzoek te gaan naar een appartement met een aantal kamers en daarvoor een paar andere huisgenoten voor vinden. Maar dit valt ook tegen.
Ik ga komend studiejaar Diergeneeskunde studeren, maar woon al 2 jaar uit huis en ik kan dus als een 3e jaars beschouwd worden.
Heeft er iemand hier toevallig de gouden tip?
Ik heb toen ik in Gorcum ging werken, uiteindelijk via via een kamer gevonden bij iemand in huis, anders had ik echt een probleem. Collega moest op den duur vertrekken uit haar anti-kraak kamer, het was verkocht. Het andere anti kraak project was ook verkocht en voor een betaal bare prijs was er niks te vinden. Zij heeft uiteindelijk samen met haar ouders een huis gekocht en een collega ging daar een kamer huren. Ik zelf vind dit geen handige constructie, je bent afhankelijk van iemand anders om de hypotheek te kunnen betalen.
bijna een jaar ingeschreven bij de SSH en zelfs op de Warande nog geen kans? Daar kwam ik 4 jaar geleden met nog geen 3 maanden inschrijftijd binnen...