Verstopt een douchegoot snel ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Verstopt een douchegoot snel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 14:42

Bij easydrain zijn ze uitneembaar. Wij maken hem als de douche niet meer lekker wegloopt schoon.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-18 14:48

Jans schreef:
Bij easydrain zijn ze uitneembaar. Wij maken hem als de douche niet meer lekker wegloopt schoon.


Ik kan me voorstellen dat zo'n uitneembaar sifon erg handig is !

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:39

geef mij maar een groot doucheputje. Nu een goot maar wat een smerige prut telkens bij schoonmaken. Een groot putje licht je af en toe het deksel, sproeier erop richten en het is weer schoon.

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Verstopt een douchegoot snel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:47

hog,ik heb toch liever een gootje of fijne rooster die dan uitgekuist moet worden met de hand hoor!
voorkom je verstoppingen dieper en liters ontstoppingsproduct(die nefast is voor de natuur)

dus het zou juist een goed iets zijn als het putje vlug verstopt,dan blijft echt alle vuil mooi uit je leidingen en bezorgt je geen verstoppingsproblemen.

hier ook een goot,en verstopt relatief vlug,ideaal vind ik dat,blijft alle haar ed uit de leidingen.

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:49

Hier ook een douche goot, hebben hem nu iets meer dan een jaar en gaat nog steeds goed!

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Verstopt een douchegoot snel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:56

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe badkamer laten plaatsen, met douchegoot. Mijn dochter en ik hebben allebei lang haar.
Mijn man doet ongeveer iedere maand de goot schoonmaken. Wel veel prut door zeep, shampoo en vooral cremespoeling. Mijn installateur gaf als tip 1 x per maand alle kranen 5 minuten open zetten met heet water, om zeepresten weg te spoelen.
Soms doe ik er beetje schoonmaakazijn, soda of ontstopper door. Wij hebben een oud huis, met smalle leidingen. We hebben echter nooit verstopping.