Numatic george stofzuiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Numatic george stofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-18 12:43

Hallo allemaal,

omdat vandaag voor de zoveelste keer niet te zien is dat ik gisteren gedweild heb ga ik toch maar eens op zoek naar een oplossing.
Met 2 honden die overdag in de tuin, paddock,... lopen en s'avonds graag even binnen komen is mijn huis vrijwel altijd een zandbak met speekselvlekken op de vloer.

Zo weer gisteren gedweild, gisteren avond de honden binnen (Chow Chow en Sheltie dus beide langharig) die dan lekker languit gaan liggen kwijlen heb ik nu dus weer overal haar - zand en vlekken op de vloer.
Best vervelend want ja, gisteren 3uur voor niks gedweild.

Nu ben ik dus op zoek naar een apparaat waarmee ik door de week nog een keer snel een rondje door het huis kan maken zonder het nat dweilen-aftrekken-nadrogen principe en toen kwam ik uit op GEORGE.
George kan, als ik het goed gelezen heb, droog stofzuigen om het zand weg te halen maar ook een extensie waarmee je kan 'drogen en nat maken'?
Lijkt me ideaal, maar is het echt tijd besparend?

Dus liefste bokkers, wie heeft er een GEORGE in huis en kan me wat meer ervaringen vertellen over het leuke ding?

Ik had ook gekeken naar de CORDLESS HETTY, dan maar dweilen dacht ik maar wel snel echt een rondje kunnen zuigen zonder kabel, maar jezus wat is dat ding duur zeg!

Dus shoot! Ik sta ook open voor alternatieven of andere werktuigen of ervaringen.