Welke smartwatch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Welke smartwatch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 14:10

Hoi bokkers

Vorige week kreeg ik van mijn tante een goedkope smartwatch cadeau die ze met een wedstrijd had gewonnen (health band). Nu merk ik dat ik een smart watch toch wel handig en fijn vind. Maar deze heeft echt (zoals je natuurlijk kan verwachten) slechte kwaliteit.
Nu wil ik graag op zoek naar een betere en benieuwd nar welke jullie aanbevelen.
Eisenlijstje:
- gekoppeld kunnen worden aan iOS (iPhone 8)
- melding van telefoon van alle apps weergeven
- volledige berichten kunnen lezen
- stappenteller
- een functie die de slaap bijhoud
- hartslagmeter
- calorieteller.
-lange batterijduur

Prijs is niet belangrijk. Kwaliteit wel.

Zelf had ik al enkele gezien de me aanspraken.

- Apple watch 3: wel heel kostelijk. Maar als de kwaliteit evenredig is ben ik bereid dit te betalen
- Garmin Vivomove HR - Hybride Smartwatch - Roségoud/wit op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000081631322 deze van Garmin. Ook positieve recensies maar vind geen batterijduur.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:20

Mijn Polar A360 gaat een week mee met laden. Ideaal, enige nadeel is geen gps. Voor wielrennen gebruik ik Strava toch, dus mij maakt het niet uit. Vriend heeft iWatch, moet minimaal om de dag aan de lader en je moet er wel voorzichtig mee zijn en eigenlijk verzekeren. Mijn Polar is paardbestendig :D

Edit; Polar app vind ik ook vele malen beter dan de Apple!
Laatst bijgewerkt door Sakura789 op 23-06-18 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:22

Ik heb sinds gisteren een Fitbit versa. Ben er al 1 dag heel blij mee :') mijn vriend heeft de Fitbit ionic dus kon al een beetje afkijken maar die vind ik zelf echt te groot.

Ik vond de Nokia hybride watch ook erg mooi maar wel minder accuraat en uitgebreid dus vandaar dat ik voor de versa ben gegaan. Vind het vooral leuk om sportprestaties te meten :j

Ricie

Re: Welke smartwatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:25

Als je iPhone heb zou ik voor de Apple Watch gaan....heb er zelf ook 1 en ben er wel over te spreken. Al is het voor mij niet echt iets nuttigs, maar dat was achteraf en meer persoonlijk. Kwalitatief heb ik er niks op aan te merken.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:16

Ik heb sinds anderhalve week een Fitbit Versa icm n iphone 8.
Vind het heel fijn werken samen!
Gaat ongeveer vier dagen mee en dan op de lader. Maar das ook met n uurtje klaar.

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:43

Ik heb de apple watch 3. Super blij mee en zeker zijn geld waard!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:49

Ik heb mijn Apple watch gewoon 2e hands van marktplaats af en heel erg tevreden mee. €150 voor 1,5 jaar oud met extra bandjes (leer en magneet bandje) en speciale standaard voor het opladen.

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:52

Ik heb mijn Apple Watch nu 1,5 jaar. Ben er heel tevreden van

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 15:55

Wat fijn om de goede reacties te lezen!
De Apple winkel zit hier op het marktplein, waar ze op dit moment het wel (match van de Belgen) uitgeven. Dus vermeid vandaag de markt maar even. Maandag eens langs gaan, of online bestellen :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-18 22:54

Ik kon me niet beheersen en heb gisterenavond bij coolblue de Apple watch serries 3 in het rose 38 mm besteld. Ik ben helemaal verliefd. Ze is vanochtend geleverd zn heb nog geen negatieve punten kunnen bedenken *\%/* *\%/* *\%/*

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:01

Fijn, fijn! Veel plezier met je aankoop!

Ik heb nog een eerste generatie en twijfel stiekem toch wel vaak om een nieuwe te kopen....ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Zelf vond ik de 38 mm wel te klein, maar misschien heb ik ook wat dikkere mannenvingers hahaha! Ik heb zelf de 42 mm

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-18 23:18

Ik heb zelf een hele kleine pols en mini handjes (mijn handschoenen zijn kindermaten 10 of 12 jaar). Een horloge ziet er al snel gigantisch uit. Vandaar de keuze voor de 38 mm. En hij past echt ideaal om mijn pols. Morgen zal ik een foto posten hoe hij om mijn pols zit!

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:27

Jaaa dan is idd een 38 mm denk ik beter als ik het zo hoor! Jaaa ben benieuwd hoe hij zit en staat! Wat voor bandje heb je er bij genomen? Of gewoon alleen de standaard?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 07:32

Hier de foto’s! Ik heb het standaard roze bandje idd. De foto’s zijn met flits genomen, vandaar dat het scherm
Zo licht lijkt.
Afbeelding
Afbeelding

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:36

Ik heb de Apple watch 3 ben er super blij mee hij meet nauwkeurig en werkt naadloos met de iPhone. Tevens is hij behoorlijk stootvast en waterdicht waardoor je bij de paarden er geen rekening mee hoeft te houden. Ik zwem er ook mee

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:53

Ik heb ook een hele smalle pols waardoor de 38mm dan idd al groot zat is. Wel de 42mm gepast maar dan is het echt waar gaat dat horloge met de pols heen effect.

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:01

Hier ook team Apple Watch! Ik heb ook de S3 Gold 38 mm <3 42 is voor mij ook te groot.

Ik ben ook echt een bandjes hoarder :') maak er echt een sport van om de originele bandjes zo goedkoop mogelijk te vinden 8-) ik heb er 13, niet van allemaal een foto maar die Gold is echt onwijs goed te combineren. Makkelijker dan Silver en Space Gray zowat. Echt heel veel staat er goed bij!

Mijn nieuwste aanwinsten:
Afbeelding
Afbeelding

De sport loops zitten imo echt het allerlekkerst, daar heb ik er 3 van.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik heb ook van van die lieve pastelkleurtjes <3
Afbeelding
Afbeelding

Oké sorry (not sorry) voor de bandjesfotospam :')

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:30

Waaauw jij hebt een hele verzameling! Ik heb alleen een licht bruine in het leer en een zilvere die er standaard bij zit. Ik zou nog wel graag een blauwe erbij willen hebben.