Garage/dealer ppfff

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Garage/dealer ppfff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 07:54

Goedemorgen,

In november kocht ik een tweedehands auto bij een bekende merkdealer, bij thuiskomst bleek de reserve sleutel er niet in te passen en aangezien mijn man ook rijd hebben we die nodig. Ik de dealer gebeld die in de buurt zat want bij de verkoper zei de dealer dat ik overal terecht mocht. Ik had zelfs nog de verkopende dealer gebeld en hij zei dat ik gerust naar de andere kon.

Ik legde het uit aan de telefoon en zei dat de verkopende dealer zei dat ik een sleutel bij moest laten maken. Dus ik belde en er zou een sleutel besteld worden. Een paar weken later bel ik op om te vragen of de sleutel er is, bleek deze niet besteld te zijn. Een paar weken later was de sleutel binnen dus ik naar de garage. Ik heb bijna 3 uur gewacht en toen kwam er iemand die zei, nee de sleutel past inderdaad niet. Nee daarom was er een nieuwe gemaakt, maar dat hadden ze niet gezien in het systeem. Nou fijn ze hadden de sleutel uiteindelijk wel. Nu was er nog niks aan de piepende remmen gedaan en een soort bonkend geluid bij sterk uitsturen want nu was het een wachtafspraak. En ik mocht geen afspraak maken met hun want daarvoor moest ik toch naar waar ik de auto gekocht had a 40km verderop.

A fijn ik daar naar toe en toen vroeg ik hoort die antenne eigenlijk zo raar te zitten, had ik ook gevraagd aan de verkoper destijds maar die zei dat er een verlengstuk tussen zat om het te versterken maar het zag er zo gek uit. Nou dat hoorde dus ook niet. Ik mocht de auto eind van de dag weer ophalen, ik had wel een leen auto mee. Ik einde van de dag 20km vanaf het werk daarheen en daarvoor een uur op opgenomen bleek de auto niet klaar, waren ze vergeten te bellen. De volgende dag wel.

Nou de remmen piepte de volgende dag alweer, maar ik durfde gewoon niet meer te bellen.

Nu moet de auto voor de apk dus ik dacht ja dan ga ik daarvoor wel in de buurt wegens garantie wel weer bij de dealer garage. Dus ik heb een maand geleden via internet een afspraak in gepland en ik dacht nog even kijken hoe laat het precies was. Nou ook een beetje eigen schuld maar er staat in dat ik zo snel mogelijk bericht terug zou krijgen voor de bevestiging. Dat had ik denk ik aan het begin wel gelezen maar gedacht nou dan zie ik die mail week verschijnen.

Ik moet gewoon even mijn frustratie kwijt en hoop dat ik alsnog vandaag kan komen anders heb ik voor niks vrij genomen. Je hebt de optie om je auto om 8:00 te brengen, in planafspraak had ik gevraagd of 9:00 kon. Nu probeer ik ook al de hele tijd te bellen, maar je kunt ze denk ik pas vanaf 9:00 bereiken dus dan rij ik of weer voor niks of ik bel om 9:00 maar dan ben ik er niet om 9:00 waarop ik dacht dat ik een afspraak zou hebben.

Matheno

Re: Garage/dealer ppfff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:15

En, gelukt met de afspraak?

Zelf nooit problemen met garage/dealer. Ik ga altijd naar Pouw in Zwolle. De medewerkers zijn aardig en hebben gevoel voor humor. Reageren snel en bijna alles is mogelijk.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 13:25

Nou ik belde om 9.00 weer tot ik dacht tja straks wachten ze op me. Ik er heen en natuurlijk stond er dus ook geen afspraak in een ze wisten niet waar het fout was gegaan ;( eigenlijk kon ik ook niet terecht maar toen was ik er helemaal klaar mee. Gesproken met de manager en de apk gebeurd vandaag maar alsnog de klachten naar het kantoor gemaild want het is zo'n opstapeling van dingen. Omdat ik garantie had /heb is het ook weer zonde van het geld om dan maar ergens anders heen te gaan.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:29

*een soort bonkend geluid bij sterk uitsturen*

Dat is zeer waarschijnlijk je homokineet ...
Succes met alles !

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:34

O ja natuurlijk de homokineet....