Daarbij wonen we alle twee nog thuis, dus kunnen we rustig door sparen. Maar toch komt er een moment dat je samen besluit om toch echt een eigen plekje te zoeken. Aangezien dit onze eerst keer is om zowel samen te gaan wonen als op ons zelf. Is dit toch wel een erg groot een lastig besluit. En vroeg ik mij af wat jullie ervaringen hier meer zijn en de do's & don't die we niet over het hoofd moeten zien.
Op dit moment wonen we praktisch in het zelfde dorp. Maar we zouden wel graag een stukje dichterbij mijn vriend zijn werk willen gaan wonen. En aangezien mijn werk ook in het zelfde gebied is, hebben we daar nu wel een goed idee bij. Ondanks dat je niet weet wat de toekomst je gaat brengen,zo lijkt het ons beide erg leuk om over een jaar of wat ook eens in het buitenland een kijkje te gaan nemen. Maar op dit moment zijn dat nog dromen.
Dus lieve bokkers, wat is wijsheid.. ik weet het niet meer

De markt staat compleet op zijn kop!
.. We zouden niets liever willen!!
Het meest handige zou een huisje in de regio Meppel zijn. De markt in de stad zit wel zo goed als op slot, je betaald zo tussen de 600 en 800 euro voor een klein flatje. Maar als we een huisje vinden wat goed voelt, zouden we nog geen 550 euro in de maand kwijt zijn aan hypotheek. Terwijl we er wel meer huis voor zouden krijgen, financieel klinkt het dan zeker logische om gewoon in het diepe te springen en een huis te kopen...
Dus Huren is dan toch ook een ver van je bed show.