Hoi, wij hebben een glazen schuifdeur in de douche. De glazen trekken we altijd droog en die blijven mooi maar het gootje waar de deur als het ware doorheen rijdt is vies. Er blijft altijd een laagje water in staan en ik zie ook wat grijzig spul op de bodem liggen, zeepresten denk ik. Nu zit er wel zo'n gaatje in dat het water in de douche loopt maar dat gaatje zit niet tot de bodem van de richel en het vuil is zwaarder dan het water en blijft dus onder het gaatje liggen. We hebben een driedelige schuif deur dus we zitten met drie vieze gootjes die nu bijna beginnen te stinken. Wat moet ik doen om het vuil eruit te krijgen?!
Tandenborstel en wat azijn. . Azijn werkt schimmeldodend en verdtijft nare luchtjes.
pjotrg
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)
Geplaatst: 30-05-18 23:32
klein beetje chloor in de gootjes en na een uurtje eruit spuiten met de douche. Als je geen losse douchekop hebt gebruik dan een gieter of een plantenspuit. Kijk uit dat je geen chloor spetters op je kleren krijgt! Daarna de gaatjes goed doorprikken met een cocktailprikker of Satéprikker