Moderators: Mjetterd, Polly, Ladybird, Hanmar, Maureen95, Dani, Giolli, ynskek
Imre schreef:Ooh Anne ik leef met je mee, ik verafschuw langpootmuggen. Waar mijn vriend wegrent voor wespen in huis zet ik het op een lopen bij die langpootdingen.
Wij hebben ook kiep-kantelramen en hebben horrengaas met klitteband aan de buitenkant geplakt. Raam open, hor er in maken, raam kan daarmee gewoon nog dicht. Met een slaapkamer op het zuiden is het anders echt niet te doen.
Andere tip om het wat koeler te houden: zonwerende folie op je ramen. Hebben wij ook en scheelt echt een paar graden.
loulou schreef:Imre schreef:Ooh Anne ik leef met je mee, ik verafschuw langpootmuggen. Waar mijn vriend wegrent voor wespen in huis zet ik het op een lopen bij die langpootdingen.
Wij hebben ook kiep-kantelramen en hebben horrengaas met klitteband aan de buitenkant geplakt. Raam open, hor er in maken, raam kan daarmee gewoon nog dicht. Met een slaapkamer op het zuiden is het anders echt niet te doen.
Andere tip om het wat koeler te houden: zonwerende folie op je ramen. Hebben wij ook en scheelt echt een paar graden.
Dan heb ik er 1 die jullie samen leuk vinden![]()
Deze zat afgelopen week op mijn auto
[ [url=m/ppGq7p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook een hor aan de buitenkant op het kozijn ivm kiep/kantel
Sclimpre schreef:Zo een net (dat je aan het plafond bevestigt) over je bed? Ik weet niet hoe het heet maar het is heel mooi, romantisch en efficient (helaas ook nogal warm)
Gebruikers op dit forum: Antonius en 5 bezoekers