iPhone 6s blijft op wit scherm

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

iPhone 6s blijft op wit scherm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 12:37

Zoals de titel al zegt, de iPhone van mijn moeder blijft op het witte scherm staan met Apple logo. Toen ze hem aanzette sprong hij daar op, en het staat er nu een uur. Uitzetten werkt niet niks werkt eigenlijk.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen? -O-

(Sorry als er al een topic over is)

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: iPhone 6s blijft op wit scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 12:48

Power en homeknop tegelijk indrukken ook niet? (Voor een minuutje)

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 12:50

Sani schreef:
Power en homeknop tegelijk indrukken ook niet? (Voor een minuutje)


Dan springt hij op zwart, maar dan word die weer wit als je ‘m aanzet.

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 12:53

Probeer hem in DFU modus op te starten of (indien alles gewist mag worden) te resetten via iTunes. Mocht dat niet werken zou ik langs een reparatiewinkel gaan om te kijken of hij wel doorstart met nieuwe onderdelen (dan denk ik net name aan een nieuwe batterij)

Hou je ons op de hoogte? :)

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 13:06

droomy schreef:
Probeer hem in DFU modus op te starten of (indien alles gewist mag worden) te resetten via iTunes. Mocht dat niet werken zou ik langs een reparatiewinkel gaan om te kijken of hij wel doorstart met nieuwe onderdelen (dan denk ik net name aan een nieuwe batterij)

Hou je ons op de hoogte? :)


DFU modes geprobeerd maar lukte nog niet. Reparatiewinkel is dicht vandaag en morgen :( ITunes lukt niet omdat we dan toegang moeten geven op de telefoon, maar dat lukt niet.
En ik blijf natuurlijk updates geven :)

Edit: hoor net ook dat het witte scherm pas kwam toen ze hem zelf helemaal uit had gezet omdat hij vast liep op een app. Dat gaat ze dus ook nooit meer doen :')

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: iPhone 6s blijft op wit scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 13:15

Je hoeft geen toegang te krijgen via de iPhone om ‘m via iTunes in DFU modus te zetten; hang de telefoon aan de laptop en hou de sluimerknop en homeknop tegelijk ingedrukt. Niet loslaten als hij uitgaat, maar ingedrukt houden! Als het goed is komt hij dan in herstel modus. iTunes geeft dan een melding dat je kan herstellen. Bedenk wel dat je moeder dan alles kwijt is!

Zou ‘m trouwens niet zomaar naar een reparatiewinkel brengen, als er een neppe batterij ingaat brengt het vaak alleen maar ellende. Breng ‘m beter naar een Apple service punt.

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 16:56

Warboel schreef:
Je hoeft geen toegang te krijgen via de iPhone om ‘m via iTunes in DFU modus te zetten; hang de telefoon aan de laptop en hou de sluimerknop en homeknop tegelijk ingedrukt. Niet loslaten als hij uitgaat, maar ingedrukt houden! Als het goed is komt hij dan in herstel modus. iTunes geeft dan een melding dat je kan herstellen. Bedenk wel dat je moeder dan alles kwijt is!

Zou ‘m trouwens niet zomaar naar een reparatiewinkel brengen, als er een neppe batterij ingaat brengt het vaak alleen maar ellende. Breng ‘m beter naar een Apple service punt.


Na een paar keer te proberen is dit inderdaad gelukt!
We hebben hem daarna in de fabrieksinstellingen gedaan (volgens mij heet dat zo) en daarna gereset en via ICloud staat alles er weer op. *\o/*

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: iPhone 6s blijft op wit scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:01

Toppie! +:)+ gelukkig dat het weer werkt!