Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Natasja71 schreef:En gewoon op het (nieuwe) toestel met jouw oude nummer/simkaart #21# werkt niet??
Weet niet of jouw oude werkgever een facilitaire dienst heeft die telefoons en contracten beheert, maar die zouden dat moeten kunnen oplossen met KPN, maar dat is vaak het geval bij wat grotere organisaties.
Ik heb telefoons beheerd voor zo'n 80 medewerkers en ik had zelfs een applicatie waarin in kon inloggen en verschillende dingen kon doen met mobiele nummers van medewerkers (was wel bij Tmobile, maar volgens mij hebben ze dat overal wel.)
Ik weet niet beter dat een doorschakeling actief is op een telefoonnummer/simkaart en niet zozeer op een mobiel toestel....
Opvolger kan ook langs met toestel en sim bij een KPN-business centre, dan lossen ze het daar op....
Lastig dit, maar als de werkgever van opvolger het lastig/vervelend genoeg vind dan geven ze haar wel een nieuw nummer en laten ze jouw oude nummer vervallen, of worden ze boos op KPN om het nu eindelijk te regelen. (echt KPN was in mijn facilitaire leven een van de organisaties waar ik het minst graag zaken mee deed, zo log en niet meedenkend met klanten....)
Succes! Hoop dat het opgelost gaat worden...