Oh help, Iphone code vergeten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Oh help, Iphone code vergeten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-18 10:52

Ik heb gisteren heel bijdehand mijn iphone codeslot gewijzigd. En nu ben ik vergeten waarin...

Ik heb n beetje stomme situatie, ik heb namelijk een nieuwe Iphone van mn werk gekregen, én een nieuwe simkaart (wel zelfde nummer).

Gisteren de nieuwe simkaart in de nieuwe telefoon gedaan.

Toen ik mn oude iphone vanochtend weer in wilde was ik dus de code kwijt. En nu blokkeert ie dus steeds langer als ik weer iets probeer. Ik heb géén backup van mn telefoon (heul handig natuurlijk). Dus ik vrees dat ik m zal moeten wissen. Op zich eigenlijk niet zo'n probleem, alleen wil ik wel graag mn contacten behouden.

Nou blijkt de nieuwe simkaart nog niet geactiveerd en kan ik die pas 21 mei gaan gebruiken. Kan ik nou de simkaart uit mn geblokkeerde telefoon gewoon in mn nieuwe stoppen? En heb ik dan mn contacten nog? .

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:06

Contacten staan toch in je icloud? Als je nu via een computer op je icloud inlogt staat daar alles toch? Je Reset de telefoon, niet de simkaart of je icloud?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:07

Helaas kan je dit alleen opheffen door je telefoon via iTunes terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Waar je geen backup van hebt ben je dus kwijt.

*edit* je iCloud reset je idd niet, dus als je je contacten daarin hebt staan kan je die zo terugzetten.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-18 11:55

ok ga ik ff proberen!!!
Edit: heb ingelogd op de icloud, maar daar staan niet al mijn contacten die ik bedoel. Betekent dat dat die dan op mijn simkaart staan?

Warboel

Re: Oh help, Iphone code vergeten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:59

Zou kunnen dat ze op je simkaart staan, maar als je ze niet expliciet daarop gezet hebt zullen ze hoogstwaarschijnlijk op het interne geheugen van je telefoon staan (en dus niet gesynct met iCloud) en zal je ze kwijt zijn met een herstel.