De titel zegt het al. Ik zoek een snelle tip om van vliegen in huis af te komen. De zon schijnt, het is wat warmer en hup, daar zijn ze weer. Langdurige tips zijn welkom, maar ivm kijkers voor ons huis zoek ik ook een hele snelle oplossing om ze het liefst vanavond nog weg gewerkt te hebben...
Vliegenlamp aan vannacht , en dan morgen goed ramen en deuren dicht. Nu zullen de kijkers toch ook wel snappen dat er nu eenmaal met dit weer vliegen zijn?
https://equiphysique.com iedereen, elk paard fit- to-have-fun! Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant
Horramen. De beste investering ooit hier. Hebben hele jaar rond alles open en nooit beestjes binnen. Wij hebben een set die je zelf op maat moest maken en is echt zo gebeurt.
Bedankt voor alle tips. Alle lange termijn oplossingen neem ik zeker mee, we wonen steaks in het bos, naast een manege dus beestjes genoeg om buiten de deur te houden...
Helaas kon ik door zieke kids niet op pad en heb ik niks aan kunnen schaffen en vriendlief is nu weg. Als de supermarkt straks nog open is eens kijken wat daar te vinden is en anders is het jammer. Ventilator zou ik ook nog kunnen proberen trouwens, wie weet is dat genoeg...
Wij hebben horren die je zelf op maat maakt en in het raam klikt. Dat is zo gedaan, maar niet nu direct.
Ze zeggen ook weleens een paar muntjes in een plastic boterhammen zakje met water te doen en voor je deur of raam te hangen. Dat glinstert, net als sommige vliegen deurgordijnen.
16 feb21: Gui ... kanjer - wolf in schaapskleren - clown - ubercoole pown; geheel onverwachts..nu ben je weer samen met Un! 30-05-2017: Un, doe de groeten aan Pars!20-06-2006: Pars, I´ll never forget you! 10-4-13: Eefje (mijn alleszie) bedankt !
Gif spuiten (antivliegendebeestjes van de Kruidvat werk geweldig!) Of van die vliegenstrips hangen, daar plakken ze allemaal snel tegenaan. Vangt zelfs wespen