Goede bureaustoel gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 17:11

Hey bokkers,

Voor de verjaardag van mijn vriend ben ik op zoek naar een (plaats waar je) écht goede bureaustoel(en kan vinden). Hij is ITer en zit dus vrijwel de hele dag achter z'n pc.

Het mag best wat prijzig zijn, het budget ligt rond 250-300.

Het mooiste zou een winkel zijn waar je ze ook echt kunt testzitten, in de omgeving van zuid Limburg.

Wie heeft de gouden tip?

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 17:13

Zoek even op kantoormeubilair dan heb je zo een dealer in de buurt.

Hou er rekening mee dat een goede stoel wel duur is en bij een speciaalzaak ben je wel meer kwijt.

In verhouding kan je bij ikea op de zakelijke afdeling hele goede stoelen vinden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:17

Een echt goede bureaustoel is duur. Het goede nieuws is dat ze ook tweedehands verkocht worden. Ik heb sinds een tijdje een stoel van Ahrend, model 230. Is (netjes) gebruikt binnen je budget te koop. Deze stoel is op allerlei manieren verstelbaar en heel degelijk. Echt een aanrader, ik ben er nog steeds heel blij mee (met dank aan Bart!).

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:00

Bij het Roda stadion zit een zaak die allemaal kantoormeubilair e.d. heeft, wellicht dat ze daar iets hebben? Geloof dat je daar als ‘gewone’ consument ook gewoon kan kopen. Ik kom alleen ff niet op de naam :') weet niet of je daar bekend bent, maar het zit tegenover power Area, wat vroeger intratuin was

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-18 19:07

Thanks voor de tip Santigo! Ja daar ken ik me zeker uit, maar dat bedrijf ken ik nog niet.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Goede bureaustoel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 21:22

Als je dus bij decathlon richting niet naar de hornbach maar de andere kant op gaat, heb je links de power Area, en een stukje verderop zitten ze. Aan de rechterkant dan :+ Office supplies of zoiets heet het geloof ik...