Wat voor luchtbed/matje/bedje in de tent met kamperen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Wat voor luchtbed/matje/bedje in de tent met kamperen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:21

Wat ik gemerkt heb is dat bij matjes de koude grond linksom of rechtsom zorgt dat je het koud krijgt 's nachts. Daarom lig ik liever van de grond af, dus met een karperbed. Nee, je ligt niet meteen gezellig comfortabel tegen elkaar aan, maar bij kamperen is dat al nooit een keus geweest voor mijn gevoel. :Y)

x_Anne_x

Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 13:26

upendo schreef:
Wat ik gemerkt heb is dat bij matjes de koude grond linksom of rechtsom zorgt dat je het koud krijgt 's nachts. Daarom lig ik liever van de grond af, dus met een karperbed. Nee, je ligt niet meteen gezellig comfortabel tegen elkaar aan, maar bij kamperen is dat al nooit een keus geweest voor mijn gevoel. :Y)


Daar heb je wel een goed punt :')

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Wat voor luchtbed/matje/bedje in de tent met kamperen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:29

Haha, hard maar waar, na een paar jaar diehard kamperen in alle seizoenen kies ik liever voor comfort dan voor gezelligheid. Daar heb ik overdag genoeg van, hehe. :P

Goof

Berichten: 28826
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wat voor luchtbed/matje/bedje in de tent met kamperen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:45

Ik lees even mee. Wij hebben nu een 2-persoons luchtbed. Ik slaap daar prima op, maar ik vind dat ding afschuwelijk koud.
Komend jaar wil ik dus echt op iets warmers slapen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37271
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Wat voor luchtbed/matje/bedje in de tent met kamperen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:11

Hier altijd 2 aparte bedjes. Voor ieder wat ie lekker vind slapen. Voor mij is dat een bedje op pootjes zoals karperbed of ander inklap of in elkaarzet bedden van bv decathlon. Voor ex was een luchtbed een optie. Niet romantisch wel lekker slapen.

dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:42

Wat mij qua comfort nog steeds het allerbeste bevalt is deze:
https://www.decathlon.nl/p/opblaasbaar- ... 99&c=BLAUW
met een opblaasmatje/self inflatable therma-rest ding, ooit voor veel geld gekocht maar miste iets, ik heb nu echt een super combi! Bijna net zo lekker als thuis en dat zegt een hoop met kamperen waar het altijd toch normaal heel erg inleveren is op comfort ;)

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 07:10

Ik gebruik een veldbedje. Omdat ik het fijner vind om van de grond te slapen. En omdat ik dan de volgende dag buiten in de zon kan liggen. Bij het airo bed nemen we vaak 2 een persoons omdat je anders wel heel dicht tegen elkaar komt te liggen. Dat is even wel leuk maar verder bloed heet :D