Welke stofzuiger voor harig huis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:48

De V6 die jij aangeeft is een accuzuiger. Die is draadloos. Die kan inderdaad op 20 minuten mee. Zo'n draadloze heb ik hangen voor doordeweeks even extra de woonkamer en de trappen. Ik heb volgens mij de V6 of de V8 in het rood. Nu een jaar ongeveer denk ik. Prima ding maar je kan er niet het hele huis mee doen.

Voor de grote ronde wekelijks heb ik de DC20 exclusive (want roze :+ ) met driedelige steel. Die heb ik al wel langer, denk een jaar of vijf en dat is echt een supermonster. Die zou ik zo opnieuw kopen.

manonutjuh

Berichten: 3012
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:49

Ik heb een aeg zonder zak.
was iets van 100 euro en gaat hier al bijna 6 jaar mee denk ik, met 2 honden in huis.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:56


sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:08

Al 7 jaar heel tevreden met mijn Dyson. We leven samen met 5 honden, waarvan 4 langharige :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 15:13

sevke schreef:
Al 7 jaar heel tevreden met mijn Dyson. We leven samen met 5 honden, waarvan 4 langharige :)



En welk type heb je?

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:15

mijn Dyson heeft het met 2 honden en 3 katten het na 9 jaar begeven. Ik heb nu een Hitachi bouwstofzuiger en ik moet nooit geen andere maar, ding zuigt alles op.

Bellex

Berichten: 9302
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:20

Bedenk ook dat mensen zo'n reviewpagina 10x sneller vinden om negatieve verhalen te delen dan dat ze er heen gaan om positieve verhalen te delen :) Daarbuiten zal ieder product slechte reviews van tijd tot tijd krijgen

Ik heb een Philips power pro (zakloos) en zeer tevreden (1 langharige hond, 1 kat)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 15:23

Ja, dat dacht ik ook. :j ik rij nu even naar de mediamarkt. Kijken wat daar het aanbod is. Ik moet er toch een met spoed hebben.


Ik vind 350+ trouwens wel serieus geld hoor...

Emori

Berichten: 13121
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:49

Ik heb door mijn werk heel wat stofzuigers in handen en altijd blij met m’n dyson!

suffie
Berichten: 5716
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:54

Nilfisk, industrie-zuiger zonder zak, ideaal!! Wordt hier op school ook gebruikt en je wilt niet weten wat er dan allemaal door die slang verdwijnt :=

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:57

suffie schreef:
Nilfisk, industrie-zuiger zonder zak, ideaal!! Wordt hier op school ook gebruikt en je wilt niet weten wat er dan allemaal door die slang verdwijnt :=

Die grote vonden wij ook fijn. Hebben toen een kleinere gekocht toen de andere kapot ging. Waren we ook heel tevreden over tot we de dyson kochten!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:33

Giolli schreef:
Ik lees zo veel over dat de wieltjes erg snel stuk gaan en het bedrijf dan moeilijk doet over de garantie. Dat het motortje met een jaar al stuk is etc..:



Ik heb twee keer iets Met de Dyson gehad en dan bel ik de Klantenservice en sturen Ze een monteur die dat ding repareert
1e keer zijn er rubbers vervangen tussen de motor en de shell
2de keer heeft ie de complete motor vervangen en een nieuw filter er in gezet
Ik heb echt geen klachten over de garantie en service van Dyson
(Apparaat is nu Dik drie jaar oud )
Enige is dat dit model (dc52) wel eens om valt tijdens het Stofzuigen als ik hem te hard de Bocht om trek.

Als deze ooit gaat Hemelen dan wil ik een Dyson big ball
Vriendin van me heeft die en die is relaxter Met de scherpe bochten

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:39

Wij hebben ook een Miele cat & dogs.
Hier berner sennen, newfoundlander en een kat aanwezig :)

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:39

Ik heb een dirt devil speciaal voor honden en katten huizen.

1 labrador en ivm paard aan huis ook veel hooi en zand binnen.

Stofzuiger heeft er geen moeite mee. Wel regelmatig legen en filter checken.
Als ie verstopt zit slaat hij automatisch uit.
Dat was de eerste keer wel even schrikken.

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 01:20

Ik volg ff! Ook opzoek naar een nieuwe. Als de zon schijnt zie ik zo'n leuke stof wolk achter de stofzuiger uitkomen wanneer de schoonmaakster stofzuigt. -O-

Denk nu aan de Philips best getest huppeldepup van 139€. Hepa filter, stofuitstootklasse A, veel goede recensies.

Wat mij trouwens opviel is dat professionele en bouw stofzuigers vaak geen stofuitstootklasse A hebben, maar zelfs C of D of erger. Dan mogen ze wellicht wel zuigen als 'n gek maar de uitstoot vind ik wel belangrijk.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 01:53

Ik vind dyson dus echt zijn geld niet waard, ik heb zelf een doet devil en heb een lang harige hond, een lang harige kat en een korthaar kat, maar hij gaat al een jaar of 3/4 zonder problemen mee enkel verlies van zuigkracht als ik de filter schoon moet maken en dat is gewoon een kwestie van in de wasmachine gooien. Pakt ook fijn alle haren goed mee wat ik erg belangrijk vind, en dat doet de dyson van mijn ouders niet, kreeg mijn auto er niet eens fatsoenlijk haar vrij mee

Rangeela

Berichten: 754
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 02:12

knabbelgirl schreef:
Bedenk ook dat mensen zo'n reviewpagina 10x sneller vinden om negatieve verhalen te delen dan dat ze er heen gaan om positieve verhalen te delen :) Daarbuiten zal ieder product slechte reviews van tijd tot tijd krijgen

Ik heb een Philips power pro (zakloos) en zeer tevreden (1 langharige hond, 1 kat)


Deze heb ik ook. Erg handig, bij veeeeelll haar gewoon even leeggooien en weer verder.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 02:43

Ik twijfelde tussen een Dyson en een Henry. Toen kreeg ik van mn moeder met Sinterklaas een Harry ( uit de henry serie, maar dan voor dieren ) maar die valt helaas erg tegen.

De stang en mondstukken blijven niet echt goed zitten.
De zakken zijn mega groot, maar als je elke dag haren, zand en stof zuigt van honden en paarden, gaat hij echt stank uitstoten als je bezig bent. Van alles geprobeerd, maar blijft helaas zo. Of ik moet steeds halfvolle zakken weggooien.
Heb ergens een ander mondstuk voor haren gekocht en moet met tussenstuk erop. Het werkt niet prettig en ze hadden een goed mondstuk daarvoor erbij moeten hebben. Er zit wel een grond stuk bij die ook nog een motortje heeft, maar is erg smal en maakt weer meer herrie. Ik vind het wel zonde en de dyson pittig qua prijs, dus wacht nog even. Maar dan gaat deze naar de slaapkamers.

Ik lees steeds iets over de Thomas stofzuiger voor dieren en die lijkt me ook wel wat. Die verzamelt het vuil in water en stoot zuivere lucht uit, zeggen ze.................En als ik het goed begrepen heb.

Heb ook wel zitten denken aan een Karcher alles zuiger.

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 02:47

Afbeelding Erg tevreden mbt hondenhaar , zand een motor die het blijft doen voor onder de 60 euro De Karcher wd 2

7ofhearts

Berichten: 2828
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:46

Ik heb een tweedehands Dyson.........wil eigenlijk al niks anders meer.
Het is een DC33C
Heb 7 katten in huis.
Zit ook een geweldig borsteltje bij voor de meubels.
Zuigkracht blijft tegen mijn verwachting in zeer hoog en krachtig.
( Heb ooit een dirtdevil gehad zonder stofzak...........wat een ramp!! en die was nieuw)
Nee, ik wil niks anders meer.

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: Welke stofzuiger voor harig huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:56

hier een Dyson gehad en ik was er dus niet tevreden over. ding in 5 jaar tijd 4 x kapot geweest. wel keurig gemaakt hoor maar na de 5 jaar houdt het op en toen dat ding weer kapot ging ( stofzuigerend) heb ik een Philips gekocht met stofzuigerzak. ik ben er erg tevreden over heb een golden retriever en twee katten en zuig 1 a x p dag. deze heb ik nu 6 jaar en nog niets aan kapot gegaan

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 08:30

janouk schreef:
Ik heb al jaren Henry, Numatic. Honden en katten op de boerderij super tevreden over


Wij hebben ook al jaren de Henry. Met 2 harige katten, 2 parkieten en 2 jonge kinderen echt ideaal. Ik wil niets anders meer.

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 08:34

Hier een Dyson DC20 Animalpro. Al heel wat stofzuigers versleten in mijn leven maar hier nooit meer een andere dan Dyson!
Langharige hond en langharige kat, zelfs als het emmertje propvol is blijft hij hard zuigen. En hij heeft heel wat te verduren hier thuis hoor, met 2 langharige mensen ook nog.
Filter meestal gewoon leegschudden buiten, en een keer in de 3 maanden ofzo blaast mijn man hem uit met de compressor. Nog nooit iets gemankeerd in de 8 jaar dat ik hem heb.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78531
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:19

Ik had een Miele uit het duurdere segment, deze is na meer dan 20 jaar dienst kapot gegaan. Manlief had een iets goedkopere, deze is nu ook 20 jaar oud en werkt nog goed. 2 jaar geleden een nieuwe Miele wasmachine gekocht en daar zat een gratis Miele stofzuiger bij, ook eentje uit het duurdere segment, deze wordt nu voor de bovenverdieping gebruikt (waar de hond niet komt) en is ook superfijn. Nu hadden wij geen dieren toen de eerste Mieles zijn aangeschaft, en de laatste dus gratis gekregen, daarom ook nooit hoeven zoeken naar iets geschikts, maar tot nu toe hebben we niets te klagen over onze stofzuigers en haren.

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:23

Wij hebben een miele cat & dog die doet het al een tijd heel goed!