Aangezien ik in september ga beginnen aan de opleiding mediavormgeving en ik wat serieuzer met mijn fotografie bezig wil gaan, wil ik een Macbook Pro gaan aanschaffen.
Op het moment heb ik een Asus met een glans scherm en ik vind het zo vervelend dat ik mezelf telkens zie zitten
en dat als de zon op het raam schijnt ik niet eens meer duidelijk dingen kan zien op mijn scherm.Daarom ben ik gaan kijken naar een Macbook met een ontspiegelend (volgens mij heet het zo) scherm.
Ik ben vandaag bij Leapp geweest omdat ik het liefste geen nieuwe aanschaf.
Ze hadden daar een Macbook Pro staan uit 2011, zag er nog goed uit alleen vind het echt een min punt dat hij al 7 jaar oud is.
Hij zei dat ik er zeker m'n opleiding nog mee kon afmaken maar vind hem toch erg duur voor een laptop van al zeven jaar oud.
Ook als je bedenkt dat de accu vast een stuk minder is geworden en dat de kans dus groot is dat die in die drie jaar vervangen moet worden.
Dus toen zat ik te kijken naar de Macbook Pro Retina, deze zijn wat nieuwer en lichter maar hebben dus wel zo'n glans scherm.
Ik weet nu dus niet echt welke laptop ik het beste kan nemen.
Ik kan ook geen Macbooks vinden die wel een matte scherm hebben, en van later dan 2011 zijn.

Ik wil trouwens voor een 15 inch gaan en niet de nieuwste pro hebben, omdat ik wel nog die USB poorten graag wil hebben.
Volgens mij een beetje onduidelijk verhaal maar goed, ik heb dus even advies nodig.
voor dat geld heb je bijna een nieuwe
Hubje heb ik gewoon altijd bij me, is geen punt.
al lijkt het bij mij mee te vallen, zie nog niks. Maar heb ook een screenprotector nog extra.