Trap opknappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Trap opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 19:29

Twee en een half jaar geleden heb ik de trap opgeknapt, ik had het nog nooit gedaan, maar ik had de trap kaal geschuurd en geverfd met goede kwaliteit verf, 2 lagen en daarover trapmatjes. Nu ziet het er niet zo slecht als voor ik het had opgeknapt, maar ik vind het nu al echt weer lelijk. Ik had het wit gemaakt en je ziet er echt alles op. Daarbij zijn er nu al weer scheuren gekomen en op sommige stukjes is er toch door stoten de verf al weer af. Ik dacht aan traprenovatie maar ik las dat dat wel zo'n 1600 euro kost :( weet iemand nog alternatieven? Is er bijvoorbeeld al een kleur waar je minder op ziet een mooi is voor een trap?

tesseke

Re: Trap opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:41

Opnieuw verven en een vernis voor boten erop zetten hebben wij als tip gekregen. Zelf niet gedaan en enkel de trap wit geverfd en na 7 jaar zie je inderdaad dat de verf er hier en daar afgestoten wordt.

Anoniem

Re: Trap opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:48

Verf eraf branden (met zo'n soort fohn apparaat), daarna schuren. Dan afnemen met ammonia, en dan verven. Daarna weer schuren, en nog een laag. Eventueel nog een keer. :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 20:01

Behalve het afbranden is het verder precies zoals ik het had gedaan :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:02