Camera zonder stroom en WiFi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Luf_Midnight

Camera zonder stroom en WiFi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 13:10

Hallo,
Ik ben opzoek naar een oplossing voor een camera in mijn paardenstal

Mijn merrie is drachtig en uitgerekend voor 21 juni echter staan mijn paarden wel thuis maar niet echt dicht bij het huis

Nu zou ik graag een camera in de stal willen voor de tijd voor dat ik echt ga waken (caravan komt tijdelijk naast de stal te staan) zodat ik even goed elke avond nacht een keer op de camera kan kijken of er toch niet iets veranderd.
Echter heb ik geen stroom of WiFi in mijn stallen en een kabel erheen trekken is echt te ver

De enige optie is dus iets op een accu of batterij met een andere manier om er toch WiFi / 3G of iets dergelijks er te krijgen
Wie kan mij helpen aan opties of ideeën

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:13

Ik heb een klein cameraatje in de trailer die zn eigen wifi heeft. Je verbruikt dan geen data. Gaat dmv een app op je telefoon via zn eigen netwerk. Kost geen drol ook.
Zal m even opzoeken voor je.

Edit: zo iets https://m.ebay.com/itm/Mini-Q7-P2P-WiFi ... SwE2tZdZAM

Zo zijn er heel veel te koop. Beeld is prima, heeft ook nightvision en je kunt via de app ook filmpjes opnemen.

Luf_Midnight

Re: Camera zonder stroom en WiFi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-18 10:54

Zou je mij daar meer over kunnen vertellen Cissy? Waar moet ik op zoeken? Is die p2p dat eigen netwerk? ik zou graag in een Nederlandse webshop of winkel kopen