Heb een bonsai van mijn moeder in huis gehaald, ze was hem beu
Vandaag weer een monstera en een ??hangplant meegenomen omdat die hard open weg waren het af te leggen tegen haar nieuwe huisgenoot(een planten terrorist van een main coon kitten
 )
) De orchideeen in de vensterbank zijn ook al adoptanten en de bonsai die ik zelf al had staan een afprijs gevalletje van de AH
Nu maar wachten op het moment dat ze de ficus beu is
Die wil ik er ook nog wel bij hebben

Maar nu eerst die Monstera maar eens oplappen

Meer mensen met een kamerplanten opvang op bokt?

Geplaatst
               Geplaatst 

Vind het zo fijn om planten in huis te hebben, het geeft me echt een prettig gevoel om een soort urban jungle in huis te hebben.
 Vind het zo fijn om planten in huis te hebben, het geeft me echt een prettig gevoel om een soort urban jungle in huis te hebben.                                                         

hoe laat je een vetplant dood gaan dan haha, mijn moeder heeft er 1 die is nog ouder dan ik ben en krijgt echt maar weinig water, en bloeit elk jaar
 hoe laat je een vetplant dood gaan dan haha, mijn moeder heeft er 1 die is nog ouder dan ik ben en krijgt echt maar weinig water, en bloeit elk jaar                                                         

Ze was er heel blij mee, hij staat 2 jaar later nog steeds bij haar in huis
 Ze was er heel blij mee, hij staat 2 jaar later nog steeds bij haar in huis