Ik heb vorig jaar een huisje gekocht, het is een jaren 70 tussenwoning. Voorheen van de woningbouw geweest. Vorige bewoner was de eerste koper en heeft een heleboel zaken aangepakt. Zo heb ik twee toiletten en een supermooie badkamer met vloerverwarming

Hij heeft er ook openslaande tuindeuren in gemaakt, wat echt een eyecatcher is geworden!
Helaas heeft hij het hokje dat aan de woning was gemaakt, bij wijze van inkom/bijkeuken (dat laatste lijkt me bijna sterk, want er ligt geen fundering, slechts tegels), is verdwenen. Ik wil dit graag weer terugzetten. En ik denk dat het de hoogste tijd is om advies in te winnen.
Ik ga veel zelf doen, zie er gigantisch tegenop (toen ik aan het klussen was, was er ook geen kip om me te helpen, behalve mijn vader) en daarom wil ik nu graag gaan beginnen met het hoe en wat?
Mijn huis is 5,5 meter breed, de tuindeuren nemen zeker de helft in beslag. Heel groot zal mijn bijkeuken niet worden dus. Wat wil ik er in?
- Deur naar buiten
- Raam (zodat ook toekomstige kat naar buiten kan)
Verder heb ik besloten om de buitenkant op te bouwen in kunststof. Tips over goede merken zijn natuurlijk welkom.
Wat moet er verder in? Het liefst wil ik een groot aanrechtblad wat mijn wasmachine en tzt droger draagt naast elkaar. Zodat ik daaronder mijn oud papier kwijt kan en laarzen/schoenen. Het liefst zet ik mijn koel-vries combinatie er ook in. Zodat ik meer ruimte krijg in mijn keuken. (na de bijkeuken moet er nog een nieuwe keuken in, weet nog niet of ik daar ook een koelkast in doe, kan dus zijn dat de kast tzt verdwijnt)
Ik moet mijn paardenjassen ergens kwijt kunnen, dus een kapstok.
En waarschijnlijk een kattenbak...
De deur wordt waarschijnlijk een schuifdeur (loftdeur)
Een afvoerputje.
Maar ik vergeet ongetwijfeld iets! Wat hebben jullie in je bijkeuken, wat echt niet mag ontbreken?
En dan nog de keuze voor vloerverwarming. Een radiator lijkt me vanwege beperkte ruimte in de breedte wat onpraktisch. Maar in een huis dat verder geen vloerverwarming heeft, is dat dan wel aan te raden? (aanleg is geen probleem) Mijn ouders hebben overal vloerverwarming, dus ook in de bijkeuken.
Ben erg benieuwd naar jullie input!