Ik heb al gegoogled als een gek maar helaas.... dus ik hoop dat er iemand op bokt is die hetzelfde probleem heeft (gehad) en een oplossing weet.

Normaal gezien als ik mijn iPhone verbond met mijn laptop dmv de kabel dan kreeg ik een pop-up met meerdere opties met betrekking tot het importeren van foto's zoals je deze ook altijd krijgt als je een camera verbindt. Na een tijdje werd ik het een beetje zat om constant een optie te selecteren en koos ik ervoor om 'Foto's en Video's Importeren' als vaste keus in te stellen. Dit ging jaren goed zonder problemen, alleen vrij recent heb ik non-stop problemen ermee. Het is de keuze waarmee zodra ik mijn telefoon aansluit het programma automatisch gaat zoeken naar de foto's, aangeeft hoeveel foto's nieuw zijn en deze vervolgens importeert. Echter geeft hij nu al weken, nee, maanden zelfs meteen na het inpluggen aan dat er geen nieuwe foto's en/of video's gevonden zijn, maar die zijn er toch echt.

Mijn laptop is geen Macbook, als ik me niet vergis loopt er Windows Vista op dus op de site van Apple kon ik al helemaal geen handleiding vinden, iTunes is helemaal geupdated en mijn telefoon is ook helemaal up to date. Ik kan op Google alleen terecht komen bij methodes die ik al geprobeerd heb, of die via iCloud werken en ik werk persoonlijk niet graag met iCloud. De andere optie die ik nu al weken moet gebruiken is de verkenner openen, naar het mapje van mijn iPhone gaan en stuk voor stuk alle foto's overzetten naar een mapje maar zoals jullie begrijpen is dit toch minder plezierig bij het moeten overzetten van 600+ foto's.

Wie o wie heeft de gouden tip?