Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

8nnemiek schreef:Ik denk dat ik voor een gopro zou gaan![]()
Enige wat hij minder makkelijk doet is switchen tussen film en foto, daar moet je meerdere knoppen voor indrukken, maar de kwaliteit is gewoon super goed. En ik zou er gewoon een handvat bij kopen voor het duiken, dan ligt ie ook beter in de hand. Gopro heeft een programma dat de bolling uit het beeld haalt. Die bolling heeft elke camera die een sterke groothoeklens heeft, en dat heeft een actioncam echt nodig omdat de beweging anders te heftig wordt en er niet naar te kijken is.
Heel veel te vinden ook. 

(bijna 800 euro)
Alle accessoires voor GoPro passen ook op deze en zijn heel goedkoop te krijgen via eBay etc. Om een idee te geven (even op klikken voor video).

1234 schreef:@Vanillia: Ja ik had eerst de SJCAM5000. Op zich prima cameraatje, maar vond hem toch niet altijd heel erg fijn qua bediening. Ook soms moeilijk te zien of ie nou aan het filmen was of op de fotostand stond (bij mij waren uiteindelijk de knopjes aan de zijkant kapot dus kon niet meer naar de instellingen) Heb nog wel alle accessoires hiervoor indd. In de waterdichte hoes werd het geluid echt belabberd. Naar wat ik las van de reviews van de GoPro en de Garmin, is dat daar niet/veel minder.
@iirrssjjee: Ja van een camera van 35 euro kan je natuurlijk ook niet zoveel verwachten
Wist niet dat ze bij de Decathlon ook camera's hadden?
@Annet_Dottie: Fijn dat die zo goed bevalt! Goed om te horen. Welke GoPro heb jij?

Ik ga later weer verder kijken voor Actioncams

iirrssjjee schreef:Even terugkomend, het is een Geonaute van Decathlon en ik ben er een enorm tevreden over! Super goede kwaliteit!
1234 schreef:iirrssjjee schreef:Even terugkomend, het is een Geonaute van Decathlon en ik ben er een enorm tevreden over! Super goede kwaliteit!
Deze? :
https://www.decathlon.nl/p/sportcamera- ... 7341&c=WIT

En ik ben er dik tevreden mee!
Geweldig mooie beelden maakt hij. Zowel met foto's als video. Dus zeker het geld waard!

1234 schreef:Ik dacht ik laat even weten dat ik ondertussen de Sony X3000 al een maandje in mijn bezit hebEn ik ben er dik tevreden mee!
Geweldig mooie beelden maakt hij. Zowel met foto's als video. Dus zeker het geld waard!
Voorbeelden van foto's die ik gisteren had gemaakt toen ik em uit ging testen tijdens een strandrit. (had em op mn cap met een helmband)
[ [url=m/SlSsa3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GsTkgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had geen waterproof hoes erom gedaan toen. Heb die nog niet gebruikt. Weet niet hoe de kwaliteit dan is, qua belichting etc. Over 2 weken ga ik em weer te paard gebruiken, maar dan wel met de waterproof behuizing waarschijnlijk.
Ben zeer benieuwd in Canada wat voor beelden ik daar kan schieten.