Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shiloh schreef:Ja, want de bouwlocatie bepaald of een apparaat goed is
Boras schreef:Shiloh schreef:Ja, want de bouwlocatie bepaald of een apparaat goed is
Ja inderdaad.
Toen wij een nieuwe wasmaschine zochten, heb ik mij daar in verdiept. Bij ons ging het om Bosch. Aan de productnummers is te zien waar het product is gemaakt. Wij zochten toen een Duits in plaats van een Spaans exemplaar, omdat die kwalitatief beter zijn. Ik zal eens zoeken of ik die info nog kan vinden. Er zit ook zeker een prijsverschil tussen.
Boras schreef:Shiloh schreef:Ja, want de bouwlocatie bepaald of een apparaat goed is
Ja inderdaad.
Toen wij een nieuwe wasmaschine zochten, heb ik mij daar in verdiept. Bij ons ging het om Bosch. Aan de productnummers is te zien waar het product is gemaakt. Wij zochten toen een Duits in plaats van een Spaans exemplaar, omdat die kwalitatief beter zijn. Ik zal eens zoeken of ik die info nog kan vinden. Er zit ook zeker een prijsverschil tussen.
Ja inderdaad.
, joh, wat maakt jou dat uit? Jij voelt dat toch niet op jou bankrekening of wel dan? pjotrg schreef:Als de aardlekschakelaar doorslaat is er vaak sprake van een klein waterlek dat ergens op een elektrische aansluiting gelekt heeft. Dat kan zoiets simpels als een lekje in de waterleiding, de aanvoer of afvoer slang zijn of uitgebreid morsen met vloeibaar wasmiddel.
Als dat goed is zou ik een monteur inschakelen