Facebook probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Facebook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:33

En dat bepaalt Facebook dus wél...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 10:34

Haha zijn ze mooi stom bezig. :)

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:14

Hoe gaat het met jullie Facebook? Mijn Facebook deed even redelijk. Maar inmiddels ben ik volgens hun vriendloos maar kan me niet voorstellen dat iedereen me plots heeft verwijderd :’)

Afbeelding

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Facebook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 03:28

Dit doet fb zelf je kan de nieuwe berichten zien door op most recent te klikken (die van mij is engels)
Dit moet je op een telefoon alleen wel iedere keer opnieuw doen.

Ik heb er al meerdere berichten van op google gezien en veel mensen hebben er last van.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Facebook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-18 10:32

Soms doet ie het en dan weer niet :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:37

Ondanks dat ik een paar vrienden heb en facebook eigenlijk alleen als communicatie gebruik loop ik er ook tegenaan. Zoek oude berichten die ik niet kan vinden. Moet dan bewust naar de betreffende vriend gaan en daar alles naspitten. Wat ik wel zie is een oneindige stroom vriendensuggesties. Geen idee waar die vandaan komen. Ken die mensen niet, of suggesties voor paginas die ik niet wil zien. Of herinneringen waar ik niet om vraag. Nieuwe keer op ipad moeten doen, nu helemaal een vage onduidelijke indeling. -O-

Geeen idee waar ze mee bezig zijn maar zo zullen mensen afhaken.

Via safari ziet het er anders uit dan via ipad app zelf en met foon waar ik ook via internet moet kijken weer wen andere indeling, recent of topverslag maakt geen biet uit. Geen idee wat ze met topverslag bedoelen trouwens maar met recent zie ik nog minder en alleen maar twee of drie oude berichten

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Facebook probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:30

Herkenbaar. Ik heb heel vind ik leuks verwijderd en sindsdien zie ik meer berichten van vrienden. Ook veel groepen verwijderd en die ik wel leuk vind gezorgd dat ik geen berichten meer van zie op m'n tijdlijn.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:32

Ik heb geen enkele groep waar ik op reageer of uberhaupt lees hihi en de paar vrienden die ik heb (7 geloof ik waarvan ik met drie messenger heb en er maar een paar wat actiever zijn eerder hooguit twee nieuwe berichten per dag maximaal, eerder 1 per twee dagen) geen last van veel vind ik leuks of wat ook. :+ maar nu kan ik geen enkel ouder bericht zien. Twee is het maximum,

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 14:42

Ik heb er nog steeds super veel last van := ik klik nu voortaan maar op meest recent.