Gopro bestanden weg? Spoed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gopro bestanden weg? Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 08:15

Hoi!

Op mijn werk gebruiken we een gopro om gasten van de duikschool mee te filmen.
Gister heeft de cameraman een halfuur gefilmd en toen hij de gopro op de computer aansloot, was alles weg.

Ik heb een programma gevonden om deze bestanden terug te vinden en daar vind ik de bestanden ook, maar hierna kost het me €50 om ze terug te zetten op de PC/SD kaart.

Kan dit ook gratis/goedkoper?

Spoedje!

xxCYNNxx

Re: Gopro bestanden weg? Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 08:51

en de memorycard in een adapter steken en in de cartreader van de pc drukken? Las de pc ze dan ook niet?

Ik heb het namelijk soms ook wel eens met mijn action cam (geen gopro maar een sjcam). Dan zie ik op de camera dat er wel degelijk bestanden op de kaart staan, maar de pc beweert van niet. Als ik dan vervolgens bovenstaande doe, dan leest de pc de bestanden alsnog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 09:41

We halen de bestanden van de SD kaart door die in een groter kaartje in de PC te doen...Op de kaart zijn ze gewoon weg maar in dat programma om ze terug te halen zien we ze wel.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:10

ow dat hadden jullie al zo gedaan dus. En camera aan pc koppelen? Lukt het dan om te importeren?

verder zou ik het ook niet weten, ben helaas niet zo technisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:24

We hebben de files nu wel terug maar als ik ze af wil spelen krijg ik een error... Nu ben ik dat aan het proberen te repareren.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:50

GoPro heeft ook een app waarmee je je telefoon kunt koppelen aan je GoPro, je kan dan vanaf je telefoon hem laten starten/stoppen met filmen en de bestanden die op de camera staan bekijken en opslaan. Misschien kun je die proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:53

Kun je ze ook in een bewerkingsprogramma openen? Dan kun je ze opnieuw, via dat programma, opslaan.

Tip van Free2 is ook een goede!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:12

Wat voor bewerkingsprogramma zou helpen?

Ik heb ze geprobeerd te openen met de standaard videospeler, met windows live(?) en ik heb Remo Software geprobeerd maar die zegt dat ie geen Gopro hero 4 ondersteunt ofzo. Ondanks dat de videos/bestanden al op de pc staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:15

Free2 schreef:
GoPro heeft ook een app waarmee je je telefoon kunt koppelen aan je GoPro, je kan dan vanaf je telefoon hem laten starten/stoppen met filmen en de bestanden die op de camera staan bekijken en opslaan. Misschien kun je die proberen?

De bestanden stonden uberhaupt niet meer op de gopro/sd kaartje. We hadden iets gefilmd en toen we dat op de pc wilden bekijken... niks.

Toen heb ik met een ander bestand de files terug kunnen halen maar die staan nu dus op de pc en niet op dat kaartje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:26

Ik heb de bestanden op de sd kaart gezet en in de gopro gestopt. Die zegt SD card Empty.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:36

Danique schreef:
Ik heb de bestanden op de sd kaart gezet en in de gopro gestopt. Die zegt SD card Empty.

Omdat ze beschadigd zijn denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:37

Als je er echt niet uit komt, mag je ze wel via wetransfer naar ons sturen.
Ik ben ook niet altijd even handig O:) en [naam] heeft al menig bestand voor me kunnen redden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:45

Ik denk niet dat mijn baas dat tof gaat vinden, zijn beelden van mensen in 't gezicht en als ik ga uitleggen dat ik ze naar iemand van het internet ga sturen krijgt hij een hartaanval :=

Dankjewel in ieder geval!