Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pinkie87 schreef:bruintje123 schreef:
Deze bak zit toch erg snel vol lijkt mijn?! Onze bak is wat groter maar red vaak niet het hele huis er mee.

kiwiwitje schreef:'
Ja zit vrij snel vol. Hier red ik er zo’n 60 m2 mee(tapijt) incl krabpaal. 3 katten en 2 honden(engelse staffords, dus korthaar). Zuig ik echt iedere dag dan is ie echt nog niet vol, maar je hebt(op die van ons) 6 min op power of 20 op de normale stand.
Cayenne schreef:kiwiwitje schreef:'
Ja zit vrij snel vol. Hier red ik er zo’n 60 m2 mee(tapijt) incl krabpaal. 3 katten en 2 honden(engelse staffords, dus korthaar). Zuig ik echt iedere dag dan is ie echt nog niet vol, maar je hebt(op die van ons) 6 min op power of 20 op de normale stand.
En is dan de accu leeg?
Ik doe bijna een half uur over het zuigen van de benedenverdieping, dus dan zou zo'n snoerloze niets voor mij zijn als de accu maar zo kort mee gaat.
madeliefw schreef:Iemand toevallig ook ervaring met een robotstofzuiger en een hond? Hele rustige hond hier die niet snel onder de indruk is, maar stofzuiger vindt ze toch niet zo tof. Zou ze eraan kunnen wennen en heeft iemand ervaring met een goede robotstofzuiger?