Cryptocurrency

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19795
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 21:30

Ja. Alleen toen ik dat in 2017/2018 deed ging het heel goed, maar stak er ook veel te veel tijd in. Onder werk steeds mijn telefoon checken en zo. Was niet zo gezond. Beetje verslavend zelfs. Ik kreeg het toen voor elkaar dat tijdens de grote crash toch nog winst te maken. Niet veel, maar wel redelijk wat. Ik stapte in 3 dagen voor BTC kei hard crashte :’) .

Dus denk dat ik gewoon mijn koers vast houdt en rustig de piek van deze cyclus afwachten.

Wat verwachten jullie dat BTC en ETH gaan doen als top van deze cyclus?

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:16

Doge gaat weer lekker! Ik heb de helft van m’n savings af gehaald en klaargezet voor een verkooporder. Ben benieuwd wat ik vanavond na m’n werk aantref. De andere helft hodl ik denk ik nog even. Bang dat hij over een paar jaar ineens wel die $1 aantikt. :=

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:27

Nou bij mij staat alleen ETH in het groen. En daar heb ik het meeste al uitgehaald op 2660, 2700 en 2850...
Dus dat was juist de enige die nu rood mocht gaan. hahahaha

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:38

Ik heb doge vandaag allemaal verkocht weer :)
80 euro ingelegd en alles is nu 380 euro waard en dat is eigenlijk alleen door de doge, dus mij hoor je niet klagen. _O-

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:09

Had elon musk de 8e niet een interview waarbij hij over crypto ging praten? Kan ook weer leuk voor dogecoin zijn.

Anoniem

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:11

Welke app gebruiken jullie dat je orders kan inplannen voor aan- en verkoop? Volgens mij kan dat bij Bitvavo niet, je kunt alleen alerts aanzetten en die mis ik alsnog altijd..

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:15

Gypsy schreef:
Had elon musk de 8e niet een interview waarbij hij over crypto ging praten? Kan ook weer leuk voor dogecoin zijn.


Ja klopt inderdaad :)

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:17

Relaxed schreef:
Welke app gebruiken jullie dat je orders kan inplannen voor aan- en verkoop? Volgens mij kan dat bij Bitvavo niet, je kunt alleen alerts aanzetten en die mis ik alsnog altijd..


De app gebruik ik alleen om te checken hoe het gaat. Als je in een browser naar Bitvavo gaat heb je de optie Advanced. Daar kan je dus limiet orders instellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:27

Needje schreef:
Relaxed schreef:
Welke app gebruiken jullie dat je orders kan inplannen voor aan- en verkoop? Volgens mij kan dat bij Bitvavo niet, je kunt alleen alerts aanzetten en die mis ik alsnog altijd..


De app gebruik ik alleen om te checken hoe het gaat. Als je in een browser naar Bitvavo gaat heb je de optie Advanced. Daar kan je dus limiet orders instellen.


Ah top, dat wist ik dus niet :D

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:35

Gypsy schreef:
Had elon musk de 8e niet een interview waarbij hij over crypto ging praten? Kan ook weer leuk voor dogecoin zijn.



Daar heb ik nog steeds niks mee gedaan.. Mede ook omdat het zo'n hype is.. En ga er voorlopig ook niks mee doen ook :)
Maar geniet van mijn chart boven in mijn adresbalk.. Ik zie Eth ieder kwartier om hoog gaan.. Echt bizar..

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:28

Ik zou nu iig niet in durven stappen in doge na de piek die hij net maakte :')

Eloya

Berichten: 5204
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:38

Is er een reden dat er ineens weer een flinke daling is? Bitcoin is ook weer aan het zakken

Xrp gaat ook niet echt lekker meer XD

Eth nog wel

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:49

Ik wordt er gek van dat ik elke keer als ik denk dat ik laag inkoop het later toch weer meer zakt.
Ik moet maar gewoon niet meer kijken voorlopig.

KellyR

Berichten: 1519
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:57

Eloya schreef:
Is er een reden dat er ineens weer een flinke daling is? Bitcoin is ook weer aan het zakken

Xrp gaat ook niet echt lekker meer XD

Eth nog wel


Doge.

Netzoals de vorige x, iedereen haalt er geld uit om de dodge wave mee te pakken. Vandaag of morgen trekt iedereen het er af en hersteld de markt weer tegen het einde van de week, waarschijnlijk.

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:38

Hey allemaal,

Ik ben sinds kort ook begonnen met crypto en echt nog een newbie. Verschillende fora/youtube etc bekeken en met kleine bedragen aan het kijken en leren. Zou het tof vinden om hier ook mee te lezen/kletsen.
VGisteravond en vanmorgen een klein bedrag in BTC, XRP en VET gestopt. Na een foutje zit er ook nog bij allebei een paar euro in AAVE en ELF :') dusja we zien wel hoe die gaan haha. Ik ben nog aan het wachten wil ADA gaan zakken maar die blijft telkens een beetje steken.

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:01

Eloya schreef:
Is er een reden dat er ineens weer een flinke daling is? Bitcoin is ook weer aan het zakken

Xrp gaat ook niet echt lekker meer XD

Eth nog wel

Ja na een extreme stijging heb je doorgaand ook een dump, mensen pakken winst. Er zitten natuurlijk ook flinke jongens tussen dus wanneer deze een percentage winst pakken zie je dat duidelijk terug. Het is een vrij natuurlijk verloop mede door het beperkte aanbod.

Shiloh

Berichten: 19795
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:11

Ondanks een behoorlijk rode dag houdt ETH het goed na zo’n piek. Dat beloofd best goed.

Zou ETH dan eindelijk een echte move gaan maken? Naar mijn mening is ETH zo enorm ondergewaardeerd. Afwachten maar.

Escada

Berichten: 3861
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:20

Ik lees al even mee maar nog steeds is het voor mij een beetje abracadabra maar ik ga het toch proberen!
Mijn vriend heeft de app Bitvavo en sinds 2 maanden ermee bezig. Hij is elke dag druk met youtube en internet en podcasts luisteren maar daar heb ik het concentratievermogen niet voor op dit moment ( hoogzwanger :+ )

Welke munt is op dit moment slim om in te investeren/ te proberen?

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:09

Op zich denk ik dat ICX wel een goeie kan zijn. Die is tot nu toe nog rustig geweest en ze verwachten dat ie nog wel omhoog gaat knallen. Plus dat je die kan staken op Bitvavo. Altijd handig. (Wel even Staking aanzetten als je dat nog niet had gedaan)

Melisje_92

Berichten: 1100
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 06:58

Ik heb ook een account op blox met 5,- puur om een inimini beetje met doge te spelen.

Maar wat mij opvalt is dat als er munten goed lopen dat ze de minimale inleg verhogen naar 10,- en nu zelfs naar 25,- op voor zover ik heb gekeken alle munten. Dat terwijl ze ook op tv reclame maken dat je kan instappen vanaf 1,-, dacht dat dit altijd minimaal 5,- moest zijn.

>;)

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:07

Icx loopt bij mij inderdaad ook goed.

Hoe zit het eigenlijk met waves en chainlink.
Heb ik zelf niet (helaas :+ )
Ik zag dat er veel gedaald was maar bv deze 2 echt hard gestegen.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 08:37

Wat denk je van Ethereum classic, wow. Echt binnen een nacht van 55k naar 63k ofzo

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 10:27

Tanya schreef:
Wat denk je van Ethereum classic, wow. Echt binnen een nacht van 55k naar 63k ofzo


zag het ja, 66% omhoog... Ach ja.. het is altijd koffiedik kijken, maar ook weer jammer als je net op dat moment die coin niet hebt..
Ik ga eens kijken waar ik nog meer in kan gaan leggen.. Vind het best lastig...

annepaardoes

Berichten: 7160
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 15:53

“Now we’re talking”

Shiloh

Berichten: 19795
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 18:17

Tanya schreef:
Wat denk je van Ethereum classic, wow. Echt binnen een nacht van 55k naar 63k ofzo


k?

ETC heeft wel een leuke stijging inderdaad. Maar ik denk dat je van 55 naar 63 (en nu rond de 92) bedoeld. En niet 55000 naar 63000.