Cryptocurrency

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49221
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 18:48

Ik laat het ook staan. Hopelijk zakt hij binnenkort nog wat terug voor de halving, dan koop ik wat bij.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 19:10

Ieder z’n ding. Wat ik nu verkocht heb had al dikke winst. Voor mij prima. En het zakt wel weer een keer en dan koop ik wel weer wat bij.

Bloesem21
Berichten: 112
Geregistreerd: 09-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 23:38

Hoi! Ik schop het topic weer even omhoog, want ik heb besloten dat ik ook ga inleggen. Ben nog wel een echte dummy voor wat betreft crypto. Ik snap het, maar Ik durf die eerste stap niet te zetten omdat ik simpelweg niet weet welke bronnen van informatie betrouwbaar zijn?

Waar sla ik mijn wallet op, waar koop ik de crypto?

Lang verhaal kort: bang om opgelicht/gehacked te worden.

Help?

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 00:46

Bitvavo is erg gebruikersvriendelijk

Suzanne F.

Berichten: 49221
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:16

Bloesem21 schreef:
Hoi! Ik schop het topic weer even omhoog, want ik heb besloten dat ik ook ga inleggen. Ben nog wel een echte dummy voor wat betreft crypto. Ik snap het, maar Ik durf die eerste stap niet te zetten omdat ik simpelweg niet weet welke bronnen van informatie betrouwbaar zijn?

Waar sla ik mijn wallet op, waar koop ik de crypto?

Lang verhaal kort: bang om opgelicht/gehacked te worden.

Help?


Bitvavo is dan het makkelijkste. Echt heel simpel.

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:22

En je niet laten “helpen” door vreemde met te mooie verhalen over heel veel winst die zij voor je kunnen regelen

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:52

Bloesem21 schreef:
Hoi! Ik schop het topic weer even omhoog, want ik heb besloten dat ik ook ga inleggen. Ben nog wel een echte dummy voor wat betreft crypto. Ik snap het, maar Ik durf die eerste stap niet te zetten omdat ik simpelweg niet weet welke bronnen van informatie betrouwbaar zijn?

Waar sla ik mijn wallet op, waar koop ik de crypto?

Lang verhaal kort: bang om opgelicht/gehacked te worden.

Help?

Als je alleen wil investeren, dus niet actief traden is Bitvavo inderdaad prima en heel gebruiksvriendelijk.

En inderdaad, qua taden: kijk uit voor partijen die je beloven om snel rijk te worden en vooral nep accounts die je benaderen.
Snel rijk worden bestaat niet. Zelfs de beste traders hebben een leerproces van jaren voordat ze een beetje winstgevend gaan worden. Daarbij moet je focus altijd liggen op vermogen beschermen/verlies beperken, zo leer je het meest veilig gebruik maken van de platformen en kan je een methode eigen maken.

Bloesem21
Berichten: 112
Geregistreerd: 09-03-22

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 19:39

Bedankt voor jullie reacties! Voor nu gaat het idd om investeren. Het traden komt misschien later nog, daar heb ik me nu nog niet genoeg in verdiept.

Ik zou me daarin opzich (op termijn) wel in willen laten coachen. Maar ik heb het gevoel dat je dat niet moet doen met slechts basiskennis over crypto. Eerst maar gevoel krijgen met de markt(werking).