Cryptocurrency

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MalaQ

Berichten: 1399
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 13:41

Shaggy09 schreef:
ETH zat net laag jezus :oo


Alles zat net laag :')

Ik denk dat het nog wel even door daalt... Maar gaat daarna wel weer omhoog!

Ik zat net op -30% in een dag :+

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 13:53

I know maar check alleen ETH.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:08

Adem in, adem uit...
Grote groei, vraagt om een grote terugtest. Komt goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:16

Voor wie veilig in zijn cryptobunker zit te wachten tot de storm over is, MIT (Massachusetts Institute of Technology) heeft een "Open Course" over "blockchain and money" gegeven door Gary Gensler (huidige Chairman of the US SEC). In totaal 24 video's van iets langer dan een uur plus een lijst met "required reading" inclusief hyperlinks.

Als iemand zin heeft om in deze tijd blockchain wat beter te begrijpen dan is dit een redelijk gestructureerde manier die bovendien erg toegankelijk is (geen achtergrond in IT of Finance is nodig). Het is wel aan te raden de readings vantevoren te lezen om het goed te kunnen volgen in latere lectures, maar dan heb je wel een MIT course gevolgd zonder ook maar een cent collegegeld te betalen.

https://ocw.mit.edu/courses/sloan-schoo ... /index.htm
(zie vooral "video lectures" en "readings" )

KellyR

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-02-15

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:59

Afbeelding

Ik blijf hodlen, maar auw, dit doet wel even goed pijn.
Zat nog te zeggen van de week, ik kan het er nu afhalen om een nieuwe tiguan te kopen :') nu kom ik niet verder als een nieuwe up haha

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:16

Heb je er ook een up ingedaan of heb je het oude vwolkswagentje van je oma er in gestopt die je toch niet meer gebruikte?

Wij hebben vorige week een groot deel eruit gehaald. Nu even wachten tot we weer in willen stappen.

Ik heb voor mezelf ook wat in een zilvermijn zitten. Daar kan ik wel om janken. Ingestapt op 0,89 in februari stond hij op 1,60 en nu is hij nog maar 0,49 waard. Voor dat geld heb ik wel geleerd dat er in Peru verkiezingen zijn in juni. Ik ben blij dat ik nog wat achter de hand had want dit was bedoeld om te gebruiken voor het dekgeld voor een volgend veulentje.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:19

Wel zuur als je in een dag je portfolio bijna 50% ziet dalen. :=
(op basis van m'n inzet!)

En dat ik gister een buy order op Matic had gezet op 0,000035. Maar weggehaald omdat ie dat toch niet zou gaan halen... En zie nu dat ie dat wel degelijk gehad heeft daarstraks. Zuur. hahahah

Jordy_

Berichten: 2289
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: steenwijk

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:34

Hebben jullie ook problemen met bitvavo? Ik wou net bij kopen toen bc op 24517 stond. Maar hij loopt steeds vast. Super balen, het is alweer flink omhoog nu.

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:44

Ik heb geld gestort, maar het komt maar niet erbij te staan.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:45

Het is nu heel druk op alle brokers. Altijd in zulke situaties.


Voor de geïnteresseerden:
Over een minuutje of 5 gaat DoopieCash live op youtube over de laatste stand van zaken, uitleg wat er gebeurt en waarom je vooral niet in paniek moet raken...
Hij kan het beter uitleggen dan ik :+

MalaQ

Berichten: 1399
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:51

Jordy_ schreef:
Hebben jullie ook problemen met bitvavo? Ik wou net bij kopen toen bc op 24517 stond. Maar hij loopt steeds vast. Super balen, het is alweer flink omhoog nu.


Je kan nu sowieso beter handelen in de advanced settings en niet via de app :)

KellyR

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:57

Marjolein schreef:
Heb je er ook een up ingedaan of heb je het oude vwolkswagentje van je oma er in gestopt die je toch niet meer gebruikte?

Wij hebben vorige week een groot deel eruit gehaald. Nu even wachten tot we weer in willen stappen.

Ik heb voor mezelf ook wat in een zilvermijn zitten. Daar kan ik wel om janken. Ingestapt op 0,89 in februari stond hij op 1,60 en nu is hij nog maar 0,49 waard. Voor dat geld heb ik wel geleerd dat er in Peru verkiezingen zijn in juni. Ik ben blij dat ik nog wat achter de hand had want dit was bedoeld om te gebruiken voor het dekgeld voor een volgend veulentje.


Zit natuurlijk wel wat geld in.
Met kleine bedragen is het leuk speelgeld, en kan je jezelf mooi kietelen.

Maar voor de grote dingen heb je heel veel geduld en/of geluk nodig.
Dus het is net welk risico je wilt lopen en ten behoeve van wat.

Moet zeggen dat ik de afgelopen maanden op kleine hoeveelheden AVAX QNT en SHA na niets bij heb gekocht.
Zit voor nu genoeg in, nu is het tijd voor mijn spaar rekening haha.

Voor die Tiguan moet ik anders een paar jaar sparen, wat ik nu eigenlijk in binnen een jaar tijd heb "verdiend". Maar het is ook zo weer weggewaaid :o

De auto ansich was niet het doel, daarom heb ik het er niet gehaald. Ons doel is groter wonen + een nieuwe auto.
Met dat in je achterhoofd haal je het er dus minder snel van af. Het is geld wat ik nu niet gebruik en ook niet nodig ga hebben, dus ik laat het lekker gaan en ik zie wel waar het schip strand.

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:58

Ik kruip even onder mijn mee lees steen vandaan.. :o

Ik probeer nu geld te storten op mijn bitvavo, maar hij annuleert steeds. Meer mensen die hier last van hebben? Zowel op de app als op de laptop.

Jordy_

Berichten: 2289
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:04

MalaQ schreef:
Jordy_ schreef:
Hebben jullie ook problemen met bitvavo? Ik wou net bij kopen toen bc op 24517 stond. Maar hij loopt steeds vast. Super balen, het is alweer flink omhoog nu.


Je kan nu sowieso beter handelen in de advanced settings en niet via de app :)


Ik moet zeggen dat ik nogal een beginner ben op dit gebied. Ik heb het zowel via de app als via het Chrome browser geprobeerd.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:09

Ik zit ondertussen nog steeds te duimen dat de crypto trein niet vertrekt voor mijn vakantiegeld er is. :')

Shiloh schreef:
Auw. :') Blijft maar gaan.

Oh well :Y)

Blijkbaar heeft China bedrijven verboden om crypto transacties aan te nemen. Met andere woorden, je kunt nergens in China met crypto betalen.

Maar goed. Is niet de eerste keer dat China moeilijk doet over crypto en zal ook niet de laatste keer zijn.


Nee dat is FUD, fakenews. Niet waar.

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:10

Hier ook storing bij bitvavo, wilde graag wat bitcoin kopen :+

MalaQ

Berichten: 1399
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:10

Jordy_ schreef:
Ik moet zeggen dat ik nogal een beginner ben op dit gebied. Ik heb het zowel via de app als via het Chrome browser geprobeerd.


Probeer eens via je telefoon gewoon op de website in te loggen?
Vervolgens klik je in het menu op "geavanceerd". Dan kom je in de juiste setting. Vervolgens open je de currency die je zou willen kopen. Onderaan heb je dan verschillende opties, waaronder de optie "traden". Hier kan je buy en sell orders plaatsen.

Ik ben ook een beginner, maar het is niet moeilijk :) Kijk er maar eens naar!
Afbeelding

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:11

Klopt, grote FUD

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:26

Overal storingen. :')
KuCoin doet ook niets meer.

Overigens ben ik niet bang verder hoor.
Als we wel in een bear zouden komen blijft alles gewoon staan tot een volgende bull. En lekker cheap ass bijkopen tot die tijd.

Jordy_

Berichten: 2289
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:29

MalaQ schreef:
Jordy_ schreef:
Ik moet zeggen dat ik nogal een beginner ben op dit gebied. Ik heb het zowel via de app als via het Chrome browser geprobeerd.


Probeer eens via je telefoon gewoon op de website in te loggen?
Vervolgens klik je in het menu op "geavanceerd". Dan kom je in de juiste setting. Vervolgens open je de currency die je zou willen kopen. Onderaan heb je dan verschillende opties, waaronder de optie "traden". Hier kan je buy en sell orders plaatsen.

Ik ben ook een beginner, maar het is niet moeilijk :) Kijk er maar eens naar!
[ [url=m/vde14Q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor het uitleggen, ik zal er meteen naar kijken!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:00

c_alsemgeest schreef:
Het is nu heel druk op alle brokers. Altijd in zulke situaties.


Voor de geïnteresseerden:
Over een minuutje of 5 gaat DoopieCash live op youtube over de laatste stand van zaken, uitleg wat er gebeurt en waarom je vooral niet in paniek moet raken...
Hij kan het beter uitleggen dan ik :+


Gekeken, fijne video. Ik blijf rustig zitten waar ik zit, maar goed ik doe het dan ook alleen met bedragen waarmee ik nog gewoon goed kan slapen.

Om mee heen wel mensen die hem stressen, tja dat snap ik ook wel als je vanmiddag even 100 euro per seconde zag verdwijnen.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:22

Ik kan geen geld meer op bitvavo storten? Irritant want wil ripple bijkopen pfffff

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:27

Hier kan ik ook niks storten helaas.

Buurjongen had vanmiddag €10.000, haalde het er op tijd vanaf. Kocht er met de dip vanmiddag weer voor in en nu heeft hij €13.000 erop staan. Blijft altijd gokken en timen maar wel leuk :D

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:31

Dit was te voorspellen.. Mr Musk met zijn uitlatingen, SEC rechtszaak tegen Ripple, Chinezen die dwars lopen doen.. Het is niet gek.. Maar daarentegen, mensen hebben nu zo iets van KOPEN!!!!!! ik word slapend rijk.. *\o/* _/-\o_ Dus zal waarschijnlijk de markt wel weer aan gaan trekken.. En tot die tijd knippert HODL lekker boven mijn hoofd...
( ik moet zeggen dat ik door andere omstandigheden de afgelopen dagen niet eens gekeken heb en dat mijn zoon een berichtje stuurde van joh mam, kijk eens.. ach ja.. komt wel weer goed zoals mijn moeder placht te zeggen )

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:34

Noooo hopelijk werkt bitvavo snel aan die stort storing.