Hoe een blog opstarten?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wolken

Hoe een blog opstarten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-17 20:57

We hebben een aantal weken geleden gehoord dat ik een zeer zeldzame aandoening heb waardoor ik iig 2 operaties en nog een lang natraject voor de boeg heb en ik waarschijnlijk onvruchtbaar ben geworden. Omdat deze aandoening zo zeldzaam is en ik open wil zijn over mijn conditie ( voornamelijk naar vrienden en familie ) wil ik een blog beginnen om zo iedereen op de hoogte te kunnen houden en vrouwen die die met dezelfde aandoening hebben informatie te geven. Maar hoe begin je een blog? En dan voornamelijk het technische gedeelte. Hoe hebben jullie een blog opgestart en wie wil mij even een zetje de goede richting op geven?

Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: Hoe een blog opstarten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:35

Wil je ook een eigen website naam?
Dan kun je het beste beginnen met een goede webhost zoeken en een domeinnaam registreren.
Veel webhosts hebben ingebouwde 'apps' die het mogelijk maken om een wordpress website of een andere website bouwer te installeren op je host.
Wordpress is erg fijn. Je kan kiezen uit honderden thema's, en daarna kun je direct beginnen met je blog posts.
Ik heb zelf mijn blogs gehost bij ixl hosting. Daar ben ik tot nu toe tevreden over.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:12

Deze vraag past beter op [HTT] Huis, Tuin en Techniek, ik zal het topic verplaatsen.

Toos Onderschriftloos :D

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:06

Ik ben een blog begonnen bij blogger.com, zie mijn onderschrift, voor mijn creatieve hobby. Ben ook geen computerheld, deze is voor mij geheel zelf simpel bij te houden. De normale dingen wijzen zich wel, voor de niet standaard dingen kom ik daar met google zelf heel makkelijk uit. Mij bevalt het prima.

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:04

Mag ik vragen jullie hier nu ook enige vorm van winst uit halen, of is dit enkel voor de leuk?

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:15

Ik niet, haha, puur mijn hobby. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me daar helemaal niet in verdiept heb.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:21

Hier hooguit tien euro per maand, dus ja, vooral voor de leuk :+
Er zijn wel bloggers die echt kunnen leven van het bloggen, maar dan moet je al echt iets unieks hebben en heel veel posten en heel goed en interessant kunnen schrijven.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie